سرنوشت پرسپولیس و سپاهان در دستان پیکان
سرنوشت پرسپولیس و سپاهان در دستان پیکان
شاگردان مجتبی حسینی حریف مشترک پرسپولیس و سپاهان در سه هفته باقی مانده لیگ برتر به شمار می‌رود.

به گزارش حاشیه ورزش

در پایان هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس پرسپولیس با برتری برابر استقلال در شهرآورد و توقف سپاهان در اصفهان برابر ملوان بندر انزلی با یک امتیاز بیشتر نسبت به حریف طلایی پوش خود با ۵٧ امتیاز صدرنشین شد تا حالا سرنوشت قهرمانی در دستان سرخ‌پوشان پایتخت باشد.
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از دیدار حساس خود در جام حذفی برابر گل گهر سیرجان باید در روز شنبه ١۶ اردیبهشت ماه در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر به مصاف شاگردان مجتبی حسینی در پیکان تهران برود. این در حالی است که دو تیم در دیدار رفت در ورزشگاه آزادی به تساوی صفر – صفر رضایت دادند.
همچنین سپاهان نیز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر در روز جمعه ٢٢ اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش جهان باید به مصاف پیکان برود. این درحالی است که دیدار رفت دو تیم با تک گل محمد علی کاظمی به سود شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید تا این تیم یکی از ٣ شکست سپاهان در این فصل را رقم بزند.
پیکان با توجه به اینکه در هفته های پایانی با دو تیم صدرنشین جدول بازی دارد و از طرفی در دیدار های رفت برابر این دو تیم موفق به کسب امتیاز شده است به نظر می‌رسد نقش بسزایی در تعیین قهرمان لیگ بیست و دوم داشته باشد و راه قهرمان لیگ از پیروزی برابر این تیم می گذرد .