سطح مسابقات واقعاً بالا بود
سطح مسابقات واقعاً بالا بود
سرمربی تیم ملی جوجیتسو گفت: بچه‌ها نه کم‌فروشی کردند، نه از لحاظ شرایط تکنیکی کم داشتند، اما بازی است و برد و باخت دارد

به گزارش حاشیه ورزش از هانگژو، سهیل اکبرپور پس از حذف از مسابقات جوجیتسو بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اظهار داشت: حریفم  زمان را نگه داشت. 20 ثانیه آخر بیرون آمدم و دو امتیاز گرفتم، اما نتوانستم دو امتیازی که اول بازی از دست دادم را جبران کنم.

وی افزود: هرچند حریف قهرمان جهان بود، اما بازی دستم بود. یک لحظه قفل کرد و حدود چهار دقیقه‌ و نیم بازی را در همان حالت نگه داشت. حریف بازی را خیلی نگه داشت که در همان حالت امتیاز بگیرد.

اکبرپور درباره سطح رقابت‌ها نیز گفت: واقعا سطح مسابقات بالا و حتی دور اول حریفم قهرمان جهان بود. حرف قرقیزستانی هم قهرمان جهان بود و اگر صعود می‌کردم دور بعد هم باید با قهرمان جهان بازی می‌کردم. البته بهانه نمی‌آورم، اما قرعه سختی قرار گرفتم. حریفم قرعه استراحت داشت و من بلافاصله بعد از اولین بازی، مقابل او قرار گرفتم.

همچنین سیدامیر خوش‌بین، سرمربی تیم ملی جوجیتسو پس از حذف دومین و آخرین نماینده ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: تک تک بازی‌هایی که نمایندگان ایران انجام می‌دهند، یک فینال است. رقبایی که مقابل‌شان قرار می‌گیرند در رنکینگ جهانی هستند.

وی افزود: بچه‌ها نه کم‌فروشی کردند نه از لحاظ شرایط تکنیکی کم داشتند اما بازی است و برد و باخت دارد.

خوش‌بین‌ درباره رقبای اکبرپور اضافه کرد: در بازی دوم ظرف 20 ثانیه دو امتیاز گرفت و اگر این زمان 40 ثانیه می‌شد قطعا بازی را می‌برد. متاسفانه یا خوشبختانه در این بازی‌ها بهترین‌ها می‌آیند و 70 درصد شرکت‌کنندگان رنکینگ جهانی دارند.

منبع :تسنیم 

  • منبع خبر : تسنیم