سعید اخباری: نباید به هر قیمتی مسابقه برگزار کنیم/ اگر حمایت شویم صعود می‌کنیم
سعید اخباری: نباید به هر قیمتی مسابقه برگزار کنیم/ اگر حمایت شویم صعود می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید نباید به هر قیمتی و در هر شرایطی مسابقات لیگ فوتبال را برگزار کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، سعید اخباری در مورد تجلیل از زنان والیبالیست سایپا، گفت: این افتخاری برای مجموعه سایپاست، ما همه زیر یک پرچم هستیم هر افتخاری که زنان سایپا کسب کنند، باید دو برابر تجلیل شود چون شرایط سخت‌تر و امکانات کمتری دارند.

اخباری در مورد بازی با ویستاتوربین در ورزشگاه شهدای شهر قدس و اینکه گفته بود بازی واترپلو بود، گفت: بازی بعدی ما، بازی خانگی و در ورزشگاه دستگردی است. ما قبل از بازی با ویستاتوربین گفتیم بارندگی رحمت خداوند است، اما مسئولان‌شان زمین را کاور نکشیده بودند. اگر شرایط زمین خوب نباشد، نمی‌توانیم بازی خوبی ارائه بدهیم.
سه بازیکن ما در آن زمین مصدوم شدند. پیکان هم دیگر قرار نیست آنجا بازی کند. ورزشگاه دستگردی زمین بهتری است. ما روز جمعه بازی حساسی با تیم خیبر داریم که امیدوارم پیروز باشیم.

او افزود: اعتراض من بیشتر به سازمان لیگ بود. اگر قرار است بازی به هر قیمتی برگزار شود، هیچ خروجی برای فوتبال ندارد. در شیراز هم ما سه مصدوم دادیم و این بازی هم همینطور است. ناظر می‌توانست بازی را به تاخیر بیندازد. امیدوارم از این هفته وضع بهتر شود.

سرمربی سایپا در مورد احتمال صعود تیم خود به لیگ برتر گفت: سایپا باشگاه بازیکن سازی است و به رده‌های مختلف بازیکن داده است. تیم فعلی، تیمی جدید است. ۲۴ بازیکن این تیم جدید هستند و فقط دو بازیکن از سال گذشته داریم. لیگ یک شرایط متفاوتی با لیگ برتر دارد، در لیگ برتر تکلیفت روشن، نظارت بیشتر و داوری‌ها بهتر است اما در لیگ یک باید با خیلی مسائل مبارزه کنی‌د. پتانسیل صعود داریم. اگرحمایت شویم، مطمئن باشید یکی از گزینه‌های مسجل صعود خواهیم بود.