سعید مهری: به این تیم باید افتخار کرد
سعید مهری: به این تیم باید افتخار کرد
سعید مهری می‌گوید قصد تحقیر و بی‌احترامی به هوادار را نداشتند و به دلیل اینکه حسینی از خراب شدن کلین‌شیتش ناراحت بود، پنالتی را به او سپردند.

به گزارش حاشیه ورزش

سعید مهری پس از پیروزی شش بر یک استقلال مقابل هوادار گفت: جا دارد از تیم خوب هوادار به خاطر گل آخرمان معذرت‌خواهی کنم. قصد بی‌احترامی نداشتم؛ چون سیدحسین حسینی کلین‌شیتش از بین رفته بود و ناراحت بود این کار را کردیم. با همه اعضای کادرفنی هوادار کار کردم، مربی و بزرگ ما بودند و از آقا ساکت معذرت خواهی می‌کنم. سید هم در تمرینات خوب پنالتی می‌زند و واقعاً قصد بی‌احترامی نداشتیم. تحت فشار بازی این تصمیم را گرفتیم و دوست داشتم معذرت خواهی کنم.

او درباره اینکه آیا فکر می‌کرد تیمش با شش گل پیروز شود، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم. خدا را شکر همه زحمات بچه‌ها به بار نشست و یک برد خوب به دست آوردیم ولی فقط امشب خوشحالی می‌کنیم و از فردا برای دربی آماده می‌شویم.

مهری در مورد دربی اضافه کرد: همان‌طور که گفتم، بازی به بازی جلو می‌رویم و تمرکزمان را روی این بازی می‌گذاریم و امیدوارم این بازی هم مثل بازی‌های قبل برنده بیرون بیاییم و در آخر فصل هم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

مهری در خصوص مشکلات مالی استقلال توضیح داد: وقتی این مشکلات پیش می‌آید ولی تیم همچنان برنده می‌شود، نشان دهنده اتحاد و همبستگی تیم است. باید به این تیم افتخار کرد چون چندین هفته است که مشکلات بیشتر می‌شود اما این تیم بهتر می‌شود و امیدوارم به زودی این مشکلات برطرف شود.