سقوط دو پله‌ای مس بعد از 5 هفته نبردن
سقوط دو پله‌ای مس بعد از 5 هفته نبردن
تیم فوتبال مس کرمان در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول شکست خورد تا بعد از هفته‌ها، صدر جدول را در اختیار بادران قرار دهد.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم فوتبال مس کرمان از هفته هجدهم رقابتهای لیگ دسته اول به جای شهرداری آستارا به صدر جدول رسیده بود، بعد از ۸ هفته صدرنشینی با دو پله سقوط به رده سوم رسید تا بادران تهران صدرنشین تازه این مسابقات باشد.

شاگردان مهاجری آخرین بار در هفته بیستم موفق شدند فجر سپاسی را شکست دهند که این آخرین پیروزی آنها تا امروز بود. آنها بعد از آن ۵ بار به میدان رفته و با پذیرفتن ۳ شکست و ۲ تساوی، امتیازات مهمی را از دست دادند تا سرانجام در پایان هفته بیست و ششم بعد از شکست مقابل پارس جنوبی جم، از صدر به رده سوم جدول صعود کنند.

بادران که به تازگی محسن عاشوری را کنار گذاشته و هدایت این تیم بر عهده امیدرضا روانخواه است، رسماً با ۴۴ امتیاز به عنوان صدرنشین جدید این مسابقات معرفی شد.

هوادار تهران هم که با رضا عنایتی یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر است، با پیروزی برابر رایکا ۴۳ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مس، در رده دوم قرار گرفت و مس کرمان هم با همین ۴۳ امتیاز و تفاضل کمتر در جایگاه سوم قرار دارد.

خیبر خرم آباد که در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته در هفته بیست و ششم هم توانست با نتیجه ۵ بر صفر میهمان انتهای جدولی‌اش گل ریحان را شکست داده و با ۴۰ امتیاز بالاتر از استقلال خوزستان، فجر سپاسی و خوشه طلایی دیگر تیم‌های ۴۰ امتیازی در رده چهارم قرار گیرد.

در انتهای جدول مسابقات همچنان گل ریحان با ۱۸ امتیاز و نود ارومیه با ۲۳ امتیاز قرار دارد و نزدیک ترین تیم به این دو تیم انتهای جدولی، چوکا تالش با ۲۵ امتیاز است.

خلاصه نتایج هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

رایکا بابل صفر – هوادار یک
خیبر خرم آباد ۵ – گل ریحان صفر
ملوان یک – فجر سپاسی صفر
آرمان گهر ۲ – شهرداری آستارا صفر
بادران یک – نود ارومیه صفر
استقلال ملاثانی یک – خوشه طلایی ۲
چوکا تالش صفر – شاهین بوشهر ۲
قشقایی شیراز یک – استقلال خوزستان صفر
پارس جنوبی جم یک – مس کرمان صفر

جدول رقابتهای لیگ دسته اول در پایان هفته بیست و ششم

سقوط دو پله‌ای مس بعد از ۵ هفته نبردن/ بادران صدرنشین جدید لیگ یک

سقوط دو پله‌ای مس بعد از ۵ هفته نبردن/ بادران صدرنشین جدید لیگ یک