سلطانی‌فر: در کسب سهمیه رکوردشکنی می‌کنیم/ ورزشکاران تعارف ندارند و مشکلات را می‌گویند
سلطانی‌فر: در کسب سهمیه رکوردشکنی می‌کنیم/ ورزشکاران تعارف ندارند و مشکلات را می‌گویند

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازیهای المپیک توکیو از لحاظ کسب سهمیه رکوردشکنی می‌کنیم و هنوز مسابقاتی پیش رو هست تا بتوان سهمیه گرفت. به گزارش حاشیه ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، در نشست نوبخت با روسای فدراسیون های المپیکی تصریح کرد: در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازیهای المپیک توکیو از لحاظ کسب سهمیه رکوردشکنی می‌کنیم و هنوز مسابقاتی پیش رو هست تا بتوان سهمیه گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، در نشست نوبخت با روسای فدراسیون های المپیکی تصریح کرد: در آستانه برگزاری بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان قرار داریم و امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان المپیک با یک سال تاخیر برگزار می‌شود. امیدوار هستیم با وجود محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که همچنان وجود دارد این مسابقات دو ماه دیگر برگزار شود.

او ادامه داد: یک فرق عمده‌ای که این بازیها با دیگر رویدادهای جهان دارد این است که نخبه‌ترین و زبده‌ترین ورزشکاران جهان در رویداد المپیک حاضر می‌شوند. آنهایی که بهترین نتیجه و رکورد را کسب می‌کنند می‌توانند در المپیک حاضر شوند. المپیک محل و آوردگاه بهترین‌های دنیا است. اتفاقی که در این دوره از المپیک درحال رخ دادن است، کاروان ایران از لحاظ کسب سهمیه می‌تواند رکوردشکنی کند و با توجه به مسابقاتی که پیش‌رو داریم تعداد سهمیه‌های ما افزایش خواهد داشت. روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران ما تلاش زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند این سهمیه‌ها را بدست آورند.

سلطانی فر در مورد مشکلات ورزشکاران تاکید کرد: ورزشکار ما با کسی تعارف ندارد و اگر مشکلی داشته باشد به گوش مقام مسئول می‌رساند و همانطور که مشکلات کشتی‌گیران و این فدراسیون با پیگیری‌ها حل شد مشکلات دیگر فدراسیون‌ها و ورزشکاران را نیز حل خواهیم کرد. مجموعه آزادی نیازمند پشتیبانی و تامین اعتبار است تا بتوانیم کمبودها و مشکلاتی که این مجموعه دارد را حل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: قطعا نسل های آینده به وجود چنین افتخارآفرینانی می‌بالند و یاد و خاطره روز سوم خرداد را گرامی می‌داریم و امیدواریم که رهروان خوبی برای شهدا باشیم.