سهرابیان: ماندم تا دینم به قلعه‌نویی را ادا کنم
سهرابیان: ماندم تا دینم به قلعه‌نویی را ادا کنم
سهرابیان در گفتگویی از دلایل جواب منفی به استقلال و تمدید با گل‌گهرسیرجان حرف زده است.

به گزارش حاشیه ورزش، روز گذشته مدیران تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از عقد قرارداد با مهدی تیکدری و ایمان سلیمی، 2 تمدیدی بسیار مهم هم داشتند و توانستند در شرایطی که آرمین سهرابیان و علیرضا ‌علیزاده با استقلال و پرسپولیس مذاکراتشان را آغاز کرده بودند، با این 2 بازیکن برای ادامه حضور در سیرجان به توافق برسند.

سهرابیان در شرایطی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد که روز پنج شنبه جلسه‌ای با مدیران استقلال برگزار کرده بود، ولی پس از بررسی شرایط استقلال و گل‌گهر ترجیح داد به حضورش در جمع شاگردان امیرقلعه‌نویی ادامه بدهد.

این بازیکن حالا در گفتگویی با “ورزش سه” از دلایل ماندنش در گل‌گهر می گوید:« خب واقعیت این است که سال گذشته امیرقعه‌نویی خیلی جاها به من کمک کرد. مشکلات زیادی داشتم که دستم را گرفت. دینی به گردنم بود که باید ادا می‌کردم و به همین خاطر یک سال دیگر قراردادم را تمدید کردم. خیلی تصمیم سختی بود، اما به هر حال این تصمیم سخت را گرفتم و با خودم گفتم می‌مانم تا بتوانم دینم را به امیرخان ادا کنم.»

از آرمین سهرابیان در رابطه با جلسه‌ای که با استقلالی‌ها برگزار کرد، پرسیدیم و او به این سوال اینطور پاسخ داد:« خب من شب چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای را با کادر فنی استقلال برگزار کردم که جلسه خیلی خوب پیش رفت و از نظر فنی حرف‌های خیلی خوبی بین ما رد و بدل شد، اما روز پنج شنبه که مدیربرنامه‌هایم با مدیران استقلال جلسه برگزار کرد، شرایط خوب پیش نرفت و آنطور که می‌خواستیم نبود؛ در نهایت هم تصمیم گرفتم در گل‌‍گهر بمانم.»