سه استقلالی و چند غایب بزرگ در فهرست قلعه‌نویی
سه استقلالی و چند غایب بزرگ در فهرست قلعه‌نویی
اولین فهرست تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی در شرایطی منتشر شد که چند غایب بزرگ در این لیست دیده می‌شود.

به گزارش “حاشیه ورزش”، بدون شک مهدی قایدی بزرگ‌ترین غایب فهرست جدید تیم ملی است. پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، همه در انتظار انتشار اولین فهرست ملی‌پوشان بودند. اتفاقی که عصر امروز رخ داد و شاید بتوان گفت مهدی قایدی بزرگ‌ترین غایب این فهرست است.

بازیکن بوشهری استقلال که در ماه‌های گذشته بهترین بازیکن تیمش بوده و ضمن به ثمر رساندن 5 گل و گرفتن یک خطای پنالتی، جان تازه‌ای به بخش تهاجمی تیمش داده و آبی‌ها پیشرفت چند وقت اخیر خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را مدیونی درخشش بازیکنانی چون قایدی هستند.

با وجود این مسئله، اما وینگر بوشهری جایی در فهرست جدید تیم ملی نداشت. امیر قلعه نویی تشخیص داده است تا در اولین فهرست خود پس از حضور در تیم ملی، قایدی ریزنقش و سرعتی را به تیم ملی دعوت نکند که البته این تصمیم باعث تعجب اهالی فوتبال شد.

با این وجود، استقلال سه نماینده در تیم ملی دارد. سیدحسین حسینی سنگربان و کاپیتان آبی‌ها در کنار روزبه چشمی که فصل فوق‌العاده‌ای داشت و همچنین محمد محبی، تنها نفراتی هستند که از تیم آماده ساپینتو به اردوی تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

حسینی پس از فصل فوق‌العاده‌ای که در لیگ بیست و یکم پشت سر گذاشت، امسال نیز عملکرد خوبی در دروازه استقلال داشته است و جزو مهره‌های کلیدی تیمش محسوب می‌شود. استارت فصل فوق‌العاده روزبه نیز از جام جهانی زده شد. بازیکنی که با گلزنی برابر ولز، درخشش ادامه دارش در استقلال را نیز تکرار کرد و با شایستگی، به اردو فراخوانده شد.

محمد محبی نیز که جام جهانی را به شکل عجیبی از دست داد، دوباره فرصت حضور در تیم ملی را به دست آورده است. هنوز کسی به درستی نمی‌داند که چرا کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت تیمش را به جای 26 بازیکن، با 25 نفر راهی قطر کند و روی نام محبی خط قرمز کشید. با این حال، بوشهری پرتلاش آماده است تا با درخشش در این فیفا دی، بلیت حضور در جام ملت‌ها را برای خودش رزرو کند.

البته در لیست تیم ملی، جای چند بازیکن دیگر از استقلال نیز خالی است. آرش رضاوند که در حال سپری کردن بهترین فصل فوتبالی خود است در کنار عارف غلامی، از غایبین سرشناس در اولین فهرست امیر قلعه‌نویی هستند.

 

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی