سوارس: بدون شک با اتلتیکو ادامه می‌دهم
سوارس: بدون شک با اتلتیکو ادامه می‌دهم

مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید از حضور در این تیم بسیار خوشحال است و تاکید کرد که فصل بعد هم در جمع شاگردان سیمئونه خواهد بود. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ال‌موندو، لوئیس سوارس بعد از جدایی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و توانست عملکرد درخشانی در این تیم داشته باشد. […]

مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید از حضور در این تیم بسیار خوشحال است و تاکید کرد که فصل بعد هم در جمع شاگردان سیمئونه خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ال‌موندو، لوئیس سوارس بعد از جدایی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد و توانست عملکرد درخشانی در این تیم داشته باشد. سوارس گل قهرمانی اتلتیکو را به ثمر رساند و بعد از بازی اشک شادی ریخت. او درباره ماندن در این تیم گفت: بدون شک با اتلتیکو ادامه خواهم داد.

سوارس درباره اشک‌های خود بعد از بازی گفت: من بعد از بازی با همسرم صحبت کردم. او همواره در لحظات تلخ و شیرین در کنار من بوده است و همواره حمایت کرده است. من اشک شادی ریختم.

او در پایان گفت: من از ابتدای حضورم در اتلتیکو مادرید تحت تاثیر قرار گرفتم. مسئولان باشگاه رابطه بسیار خوبی با من داشتند. از باشگاه خواسته ام تا فضایی را روی دیوار موزه برای تصویر من قرار دهند تا وارد تاریخ باشگاه اتلتیکو شوم.