سورپرایز سرمربی یونانی الفیصلی برای دیدار با فولاد
سورپرایز سرمربی یونانی الفیصلی برای دیدار با فولاد
سرمربی الفیصلی عربستان قصد دارد که در دیدار برابر فولاد از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش بهره گیرد.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از الریاضیه، الفیصلی عربستان که برای نخستین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت توانست از مرحله گروهی صعود کند تا حریف فولاد در مرحله حذفی باشد.

سرمربی یونانی الفیصلی برابر فولاد سورپرایز دارد. او پیش از این 7 بازیکن جوان را به اردوی تیم فرا خواند و قصد دارد از این 7 بازیکن دو بازیکن را انتخاب و در دیدار برابر فولاد از آنها بهره گیرد.

الریاضیه نوشت: اوزونیدیس برای پر کردن جای خالی ماریانو واسکز آرژانتینی و دیگر بازیکنان غایب از مهره های جوان استفاده خواهد کرد و باید دید که سورپرایز او برای این بازی چه بازیکنانی هستند. الفیصلی در تمرین اخیر خود تمرین پنالتی هم داشت و روی توپ های بلند و استفاده از ضد حملات کار کرد. الفیصلی در بازی برابر فولاد می خواهد بیشتر روی ارسال های بلند و انتقال سریع توپ به حمله کار کند چرا که بازیکنان ایرانی از نظر جسمانی در وضعیت بهتری هستند.

مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته با انجام دو دیدار آغاز شد و در این دیدارها الدحیل در ضربات پنالتی الریان را شکست داد و تیم الشباب عربستان هم با دو گل از سد نسف قارشی گذشت.

پرونده یک هشتم نهایی امروز با دو بازی بسته می شود. ابتدا الفصیلی و فولاد به مصاف هم می روند و بعد از آن هم الاهلی امارات به مصاف الهلال مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.