سولسشایر: بسیار ناراحت هستیم
سولسشایر: بسیار ناراحت هستیم

سرمربی منچستر یونایتد از احساس بسیار تلخ خود بعد از شکست برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا گفت. به گزارش حاشیه وزرش و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا به مصاف ویارئال رفت و با شکست در ضربات پنالتی نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد. پس از تساوی […]

سرمربی منچستر یونایتد از احساس بسیار تلخ خود بعد از شکست برابر ویارئال در فینال لیگ اروپا گفت.

به گزارش حاشیه وزرش و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا به مصاف ویارئال رفت و با شکست در ضربات پنالتی نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

پس از تساوی یک بر یک، کار به ضربات پنالتی کشید که همه بازیکنان دو تیم ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کردند تا نوبت به دروازه بان ها برسد. دروازه بان ویارئال توپ را به گل تبدیل کرد اما دخئا پنالتی خود را از دست داد تا ویارئال پیروز شود و جام قهرمانی را بالای سر برد.

سولسشایر سرمربی یونایتد بعد از بازی گفت: در رختکن تیم فضای آرام اما بسیا تلخی حکمفرما شد. این فوتبال است و گاهی یک ضربه همه چیز را رقم می زند. باید ازاین بازی درس گرفت و در آینده چنین شرایط تلخی را تجربه نکرد.

اوادامه داد: آنگونه که می خواستیم بازی نکردیم. ما بازی را بهتر آغاز کردیم اما ویارئال روی تک موقعیتش به گل رسید. ناامید نشدیم و با فشاری که روی حریف آوردیم گل تساوی را به ثمر رساندیم. بازیکنان ویارئال با بستن فضاها شرایط را برای ما بسیار سخت کردند. آنها بسیار خوب دفاع کردند و نتوانستیم فرصت های گلزنی را خلق کنیم.

سولسشایر در پایان درباره ارزیابی فصل یونایتد گفت: وقتی فصل را بدون جام به پایان می رسانیم یعنی اینکه عملکرد خوبی نداشته ایم. ما با بالا بردن جام تنها یک ضربه فاصله داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آن راتبدیل به گل کنیم. برای اینکه فصل خوبی داشته باشیم باید در فینال ها و بازی های بزرگ بهتر ظاهر شویم.