سولسشایر: رسیدن به فینال لیگ اروپا یک چیز است، قهرمانی چیز دیگر
سولسشایر: رسیدن به فینال لیگ اروپا یک چیز است، قهرمانی چیز دیگر
سرمربی یونایتد ابراز امیدواری کرد اولین جام خود را در این تیم به دست بیاورد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تایمز، دو تیم منچستریونایتد و ویارئال فردا شب (چهارشنبه) در فینال لیگ اروپا در شهر گدانسک برابر هم به میدان می روند. یونایتد امیدوار است اولین جام خود را با هدایت اوله گنار سولسشایر به دست بیاورد.

اوله گنار سولسشایر سرمربی یونایتد پیش از این دیدار گفت:‌ شما همیشه برای پیروزی در منچستر یونایتد احساس فشار می کنید. در لیگ پیشرفت داشتیم و در رده دوم قرار گرفتیم. گام بعدی کسب جام و چالش بعدی قهرمانی در لیگ است. کسب یک جام می تواند به شما اعتماد به نفس بدهد و می تواند شما را بیشتر تشنه موفقیت کند.

او در ادامه گفت:‌ می دانم که بازیکنان من باور خواهند کرد که می توانند لیگ اروپا را برنده شوند و باید در زمین این را نشان دهیم و با تمام توان بازی کنیم.

یونایتد با سولسشایر در ۴ دیدار نیمه نهایی شکست خورده است که از جمله بازی با سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا فصل قبل است.

از زمان جایگزینی ژوزه مورینیو در دسامبر ۲۰۱۸ ، پیشرفت تدریجی یونایتد تحت هدایت مربی نروژی باعث شد تا این تیم به رده دوم لیگ برسد.

سرمربی یونایتد اضافه کرد:‌ ما اکنون دو سال و نیم با هم کار کرده ایم. رسیدن به یک فینال یک چیز است و قهرمانی در آن یک چیز دیگر. اما وقتی به یک فینال می روید باید آن را برنده شوید.

فینال لیگ اروپا با حضور ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار می شود. به این ترتیب ۱۰ هزار نفر می‌توانند در دیدار نهایی در شهر گدانسک لهستان میزبان دیدار نهایی باشند.

پیش‌تر یوفا اعلام کرده بود فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور محدود تماشاگران برگزار خواهد شد.