سپاهان – مس مساوی در پنالتی‌های سوخته
سپاهان – مس مساوی در پنالتی‌های سوخته
کارشناسی داوری سپاهان - مس رفسنجان نشان می‌دهد برای هر دو تیم یک پنالتی اعلام نشده.

به گزارش حاشیه ورزش

حساس ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر شنبه در ورزشگاه نقش‌جهان بین سپاهان و مس رفسنجان با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار و با برد ۲-۰ اصفهانی‌ها خاتمه یافت.

روز گذشته باشگاه مس رفسنجان با صدور بیانه‌ای به داوری این دیدار اعتراض کرد، رفسنجانی‌ها نسبت به گل اول سپاهان و خطای نیلسون جونیور روی محسن آذرباد اعتراض داشتند.

شب گذشته در برنامه فوتبال برتر اما علی خسروی و داوود رفعتی این گل را سالم تشخیص داده و سعید مظفری به ثمر رسیدن گل را در شرایط آفساید اعلام کرد.

در صحنه دیگری که مسی‌ها به آن اعتراض داشتند هر سه کارشناس داوری فوتبال برتر، برخورد نیلسون جونیور در محوطه جریمه سپاهان با محسن آذرباد را خطا پنالتی تشخیص دادند.

اما در صحنه دیگری از این دیدار در دقیقه ۲۴ ارسال رامین رضاییان برای شهریار مغانلو از سوی کمک داور آفساید گرفته شد اما علی خسروی و داوود رفعتی این صحنه را آفساید تشخیص نداده و معتقد بودند در ادامه حامد لک روی شهریار مرتکب خطای پنالتی شده است.

باشگاه سپاهان نیز صبح امروز با صدور بیانیه‌ای به دلیل اعلام نشدن خطای پنالتی روی شهریار مغانلو اعتراض کرد تا هر دو باشگاه نسبت به داوری این دیدار معترض باشند.

کارشناسی داوری این دیدار نشان می‌دهد برای هر دو تیم یک خطاب پنالتی اعلام نشده تا هر دو تیم از داوری این دیدار متضرر شده باشند.
در این دیدار مسعود مرادی و اوونی حسونه ناظران داوری AFC برای بررسی عملکرد مرتضی منصوریان داور این دیدار برای حضور او در لیست بین‌المللی در نقش‌جهان حضور داشتند.