سپاهان – پرسپولیس؛ فینال زودرس جام حذفی
سپاهان – پرسپولیس؛ فینال زودرس جام حذفی
در هفتمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، سپاهان در نقش جهان میزبان پرسپولیس است.

 

به گزارش حاشیه ورزش

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران و در مهم‌ترین بازی این مرحله، سپاهان در اصفهان میزبان پرسپولس است. شرایط دو تیم در هفته‌های اخیر کاملا متفاوت بوده و شاگردان ژوزه مورایس در بهترین شرایط فنی خود هستند و در عوض پرسپولیسی‌ها نیز روزهای خوشی را سپری نمی‌کنند.

افول پرسپولیس و صعود سپاهان
سپاهان با ۴۲ امتیاز، صدرنشین لیگ برتر هستند و سرخ‌ها با ۳۹ امتیاز در رده دوم هستند. این در حالی است که تا ۴ هفته پیش، شاگردان یحیی با اختلافی ۵ امتیازی از سپاهان در صدر جدول قرار داشتند. ظاهرا دیاباته دوباره مصدوم شده و سرخ‌ها نمی‌توانند از مهاجم گلزن خود بهره ببرند. پرسپولیس در ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها به ۲ پیروزی رسیده و ۲ شکست و یک تساوی کسب کرده است.

در سمت دیگر، طلایی‌پوشان اصفهان در ۵ بازی اخیر خود ۵ بار پیروزی شده‌اند و با قدرت به صدر جدول تکیه زده‌اند. سرخ‌پوشان پایتخت به سختی و در ضربات پنالتی، تیم لیگ یکی ون‌پارس را شکست دادند و به این مرحله رسیدند و سپاهانی‌ها با پیروزی برابر سایپا راهی یک هشتم نهایی شدند.

هر دو تیم فصل گذشته توسط آلومینیوم اراکی حذف شدند که دیروز با شکست برابر نساجی در ضربات پنالتی، راهی دور بعد شد. سپاهان در همین مرحله یعنی یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی به نماینده اراک باخت و سرخ‌ها در یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آلومینیوم مغلوب شدند.

بازی دو تیم امروز (چهارشنبه)، از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد و هواداران دو تیم می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

پیش از این تیم‌های پارس جنوبی جم، پیکان، هوادار، استقلال ملاثانی، نساجی موفق به صعود به یک چهارم نهایی شدند. در آخرین دیدار این مرحله نیز فولاد و گل‌گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت که به علت حضور فولاد در آسیا، زمان این بازی نامشخص است.