سید حسین حسینی: باز هم استقلال صدرنشین شد و بسیج شدند جلوی ما را بگیرند
سید حسین حسینی: باز هم استقلال صدرنشین شد و بسیج شدند جلوی ما را بگیرند
کاپیتان استقلال می گوید مانند گذشته با صدرنشینی این تیم، قضایایی برای جلوگیری از حرکت رو به رشد آن شروع شده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، سید حسین حسینی بعد از پیروزی تیمش در دیدار با فجرسپاسی گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و فاصله خودمان را با تیم دوم بیشتر کنیم. ما الان برده ایم اما ناراحت هستیم. مگر می شود قبل از مسابقه دو بازیکن ما را اینطور بگیرند؟ ما به این قضایا عادت کرده ایم. ما دوباره صدرجدول هستیم و این جریان ها پیش آمده است. ما دنبال بی قانونی نیستیم. سربازی برای همه است ولی الان که نقل و انتقالات تمام شده است، بهترین بازیکن استقلال کجا برود؟ در خانه بنشیند؟ برای بازیکنان و کادرفنی فجرسپاسی ارزش زیادی قائل هستم اما مدیران فجرسپاسی در پشت پرده خیلی نقش داشتند که این دو بازیکن بازی نکنند. ما حس می کنیم که چون دوباره استقلال به صدر جدول رسیده و چند تیم بسیج شده اند که ما را ضعیف کنند.

او درباره اظهارات مربی بدنسازی استقلال مبنی بر اینکه چرا وحید امیری از سربازی معاف شده است گفت: نمی خواهم اسم بازیکن خاصی را بیاورم. امیدوارم که برای بازیکنان سرباز تیم های دیگر هم چنین حساسیتی باشد. متاسفانه روی دو بازیکن ما دست گذاشته‌اند. متاسفانه در این چند سال هر بار خواستیم به موفقیتی برسیم، این اتفاقات برای ما افتاده که تیم ما را به هم بریزند. برای خودمان هم تعجب آور بود که این دو بازیکن ما را با این جریان ها مواجه کرده اند. ما می گوییم تا پایان فصل و در این سه ماه در اختیار ما باشند. وقتی از اول فصل بروند، مشکلی هم پیش نمی آید.

کاپیتان استقلال یادآور شد: باید به فکر آینده بازیکن هم باشند. بازیکنی که ملی پوش است، باید به لیگ دسته یک برود. این موضوع روی آینده بازیکن و همینطور از منظر مسائل مالی و فوتبالی تاثیر می گذارد. امیدواریم قانونی باشد که بازیکنی اذیت نشود.

حسینی درباره تنبیه وریا غفوری از سوی فرهاد مجیدی هم گفت: نمی خواهم صحبت خاصی کنم. بحثی پیش آمده که امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود که ما به موفقیت لازم برسیم. سعی کردم این قضایا به شکلی جمع شود که دچار حاشیه نشویم.