سیرجان برای حفظ سهمیه کرمان بازی می‌کند!
سیرجان برای حفظ سهمیه کرمان بازی می‌کند!
پیروزی گل‌گهر برابر صنعت نفت آبادان، مس کرمان را تحت هر شرایطی در لیگ نگه خواهد داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

کرمانی‌ها هرچقدر هم ذهن خود را معطوف به بازی برابر سپاهان کنند اما موقعیت جدول و شرایط آن ایجاب می‌کند که آن‌ها چشم و گوش خود را به سمت 200 کیلومتر آنطرف‌تر و در شهری دیگر از استان کرمان یعنی سیرجان معطوف کرده و پیگیر نتیجه بازی نفت و گل گهر باشند.

البته سیرجانی‌ها در سال‌های گذشته سابقه زنده‌سازی مس را به خوبی در پرونده دارند و در لیگ یک فصل 1390 و زمانی که مس سرچشمه به لیگ برتر صعود کرد، همین تیم گل گهر با پیروزی هفته آخر خود برابر رقیب مستقیم مس سبب شد که آن تیم بی‌دردسر جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

در سال‌های گذشته نیز و زمانی که آرمان گهر سیرجان و مس کرمان در لیگ یک حضور داشتند، هرچند تیم سیرجانی تلاش زیادی در به چالش کشیدن تیم کرمانی می‌کرد اما در چند نوبت به شکلی تمام عیار جلوی رقیبان مس کرمان را در جدول می‌گرفت که نمونه روشن آن برای کرمانی‌ها در فصلی بود که آرمان گهر در خانه تیم آلومینیوم اراک را برخلاف انتظار همه شکست داد تا مس کرمان ناباورانه در سه هفته مانده به پایان لیگ یک از حریف مستقیم خود پیش بیفتد.

به هرشکل ناجی شدن گل گهر برای جلوگیری از سقوط مس کرمان می‌تواند اعتبار ویژه‌ای به آن‌ها در فوتبال استان کرمان بدهد و از همین رو بعد از نتایج اخیر تیم گل گهر، مقامات و عوامل این تیم اصلا دوست ندارند که فرصت اعاده حیثیت خود را در بازی این هفته از دست بدهند.