سیمئونه: همین هند را مقابل بارسا پنالتی نگرفتند
سیمئونه: همین هند را مقابل بارسا پنالتی نگرفتند
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تاکید کرد که تیمش تا آخرین لحظه برای رده دوم لالیگا خواهد جنگید.

به گزارش حاشیه ورزش

اتلتیکو مادرید با کسب پیروزی 5-1 مقابل کادیز جای رئال مادرید را در رده دوم جدول رده بندی لالیگا گرفت. دیه‌گو سیمئونه در پایان این دیدار از احیای تیمش در بهترین مقطع فصل خبر داد.

سرمربی اتلتیکومادرید با ابراز خوشحالی از کسب این پیروزی پرگل و صعود به رده دوم لالیگا گفت: “بازی خوب ما از خط حمله شروع و به خط حمله ای ختم شد که با شور و شوق بالا حمله می کرد. تیم ما در حمله و دفاع به صورت گروهی عمل کرد و این همواره وجه تمایزمان به حساب می آید.”

او تاکید کرد که تیمش برای حفظ رده دوم تا پایان فصل مصمم است: “فردا قرار است تمرین سبکی انجام دهیم و سپس چند روز تعطیل خواهیم بود که می تواند خیلی برایمان مفید باشد. باید خود را کاملا آماده بازی هفته آینده مقابل الچه کنیم و مثل این بازی با تمرکز بالا ظاهر شویم.”

وقتی از سیمئونه در مورد انتقادات اخیر سوال شد، او با خنده جواب داد: “هدف ما پیشرفت و حرکت رو به جلوست. ما تا اکتبر عملکرد خوبی نداشتیم ولی بعد از تعطیلات جام جهانی بهتر شدیم. توانستیم هویت خود را بازیافته و دوباره با اشتیاق بالا در سطحی فوق العاده برای موفقیت تلاش کنیم.”

1870760
او در مورد گل چهارم تیمش که بعد از برخورد توپ به دست مدافع کادیز و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گفت: “واقعیت این است که ما نمی توانیم با قطعیت در مورد چنین صحنه هایی صحبت کنیم. گل شدن پنالتی هم برای ما خیلی مهم بود چرا که یانیک (کاراسکو) آن را بعد از مدت طولانی و با آرامش و اقتدار فراوان انجام داد.”

سرمربی اتلتیکو با فلش بک به بازی با بارسلونا و برخورد مشکوک توپ به دست بوسکتس در داخل محوطه جریمه حریف که داور آن را پنالتی تشخیص نداد گفت: “در بازی با بارسلونا برخورد توپ به دست به این شکل پنالتی تشخصی داده نشد. امیدوارم به یک توافق کلی دست پیدا کنند چرا که هیچ یک از ما درک روشنی از این که چه زمانی یک هند، پنالتی است و چه زمانی نیست نداریم.”