شادی پریدر، سرمربی تیم‌ملی شطرنج دانشجویان شد
شادی پریدر، سرمربی تیم‌ملی شطرنج دانشجویان شد
 شادی پریدر به عنوان سرمربی تیم ملی شطرنج دانشجویان برای حضور در دومین دوره مسابقات شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا انتخاب شد.

به گزارش حاشیه ورزش، بر اساس حکمی از سوی هادی بشیریان، رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، شادی پریدر به عنوان سرمربی تیم‌ ملی شطرنج دانشجویان برای هدایت ملی پوشان در رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا انتخاب شد.

قرار است تیم ملی شطرنج دانشجویان در دومین دوره مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در دو بخش دختران و پسران شرکت کند. این در حالی است که دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری توسط فدراسیون آسیایی ورزش‌های دانشگاهی و با مشارکت فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی اندونزی و فدراسیون آسیایی شطرنج برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران جهت حضور در رقابت های قهرمانی آنلاین دانشجویان آسیا با حضور ۴۱ شطرنج باز دانشجو دختر و پسر از تمامی بخش های آموزش عالی کشور با همکاری فدراسیون شطرنج برگزار شد و بعد از بررسی و تایید کمیته بازی جوانمردانه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. در جدول زنان که با حضور ۱۷ دانشجو برگزار شد، صفورا قانع قهرمان شد، وصال حامدی نیا دوم شد و طناز ازلی در جایگاه سوم ایستاد. همچنین در جدول مردان که با شرکت ۲۴ دانشجو برگزار شد، مرصاد خداشناس قهرمان شد و مهدی غلامی وامیرحسین کاشفی دوم و سوم شدند و با تصمیم کمیته فنی، نفرات برتر این دوره از رقابت ها به همراه آناهیتا غلامی اوریمی و سید خلیل موسوی به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت می‌شوند.