شارژ مالی پرسپولیسی‌ها در آستانه برگزاری آخرین دیدار فصل
شارژ مالی پرسپولیسی‌ها در آستانه برگزاری آخرین دیدار فصل
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در یک هفته مانده به برگزاری آخرین دیدار خود در لیگ برتر، بخشی دیگر از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند.

به گزارش حاشیه ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان می رود. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها در آستانه این دیدار حساس شارژ مالی شدند.

امروز سه‌شنبه حدود ۵ درصد از قرارداد سرخپوشان به حساب آنها واریز شد. با احتساب ۳ تا ۵ درصد سهم سازمان لیگ میزان دریافتی سرخپوشان در این فصل به حدود ۸۰ درصد رسید.

باشگاه پرسپولیس قرار بود روز چهارشنبه هفته گذشته، این بخش از پول را به حساب اعضای تیم واریز کند. برهمین اساس مدیران باشگاه روز سه‌شنبه هفته گذشته، مراحل واریز پول را در دفتر باشگاه به اتمام رساندند و قرار شد صبح چهارشنبه، این مبلغ به اعضای تیم پرداخت شود اما عصر روز سه‌شنبه تعطیلی ۶ روزه تهران به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع از انجام این کار شد و بر همین اساس پرسپولیسی‌ها امروز بخش دیگری از پول خود را دریافت کردند.

مسوولان باشگاه پرسپولیس شب قبل از دیدار برابر تراکتور هم مبلغی را به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت کرده بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در شرایطی در هفته پایانی لیگ به مصاف پیکان خواهد رفت که در صورتی برتری در این دیدار پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ را کسب خواهد کرد.

  • منبع خبر : ایرنا