شاگردان شهید طهرانی مقدم طوفانی بزرگتر از طوفان‌الاقصی برپا کردند
شاگردان شهید طهرانی مقدم طوفانی بزرگتر از طوفان‌الاقصی برپا کردند
یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید وسعت حمله موشکی به اراضی اشغالی بزگتر از طوفان الاقصی بوده است.

حاشیه ورزش:

ناصر شهسواری، پیشکسوت فوتبال ایران درباره حملات موشکی بامداد امروز (یکشنبه) ایران به رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران اظهار کرد: عملیات مقتدرانه و بی‌سابقه موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم متجاوز صهیونیستی در پاسخ به زیر پا گذاشته شدن پروتکل‌های بین‌المللی توسط این رژیم، طوفانی بزرگتر از طوفان الاقصی بود.

او افزود: شاگردان با لیاقت شهید حسن طهرانی مقدم در ایران، لبنان، سوریه، عراق، یمن، طوفانی بزرگتر از طوفان الاقصی بر پا کردند و بزرگترین و تاریخی‌ترین حمله موشکی و پهپادی را به اراضی اشغالی به ثمر رساندند که قدرت بزرگ نظامی ایران را به رخ استکبار جهانی کشیدند.

مدیرعامل پیشین پیکان، ابومسلم و صباباطری که همراه با شهید طهرانی‌مقدم در این باشگاه‌ها حضور داشت، درباره پدر موشکی ایران گفت: حسن طهرانی مقدم پدر موشکی جهان اسلام، خود یک ورزشکار حرفه‌ای بود. اهداف شهید طهرانی مقدم فراتر از پر شدن دست جمهوری اسلامی از اقتدار موشکی بود. او دورتر و افق روشن‌تری را می‌دید و برای روزگاری برنامه‌ریزی می‌کرد که بزرگترین مساله جهان یعنی فلسطین را به راه‌حل نهایی خود یعنی نابودی اسرائیل نزدیک کند. این یکی از آرزوهایش بود و همین فکر و اندیشه بود که باعث شد بگوید، وقتی شهید شدم، روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.

شهسواری در پایان گفت: نقطه زنی موشک‌ها ثمره تلاش‌های شهید حسن طهرانی مقدم بود و امروزه می‌بینیم ایران با شلیک صدها پهپاد و موشک که در جنگ‌های جهان بی‌سابقه بوده، با هزاران کیلومتر فاصله با عبور از کشورهای مختلف خاورمیانه مثل ستاره‌ای درخشان با موفقیت به اهدافشان رسیدند و ضربه‌ای مهلک به غده سرطانی منطقه و استکبار جهانی وارد کردند تا دل آزادگان جهان و مردم مظلوم فلسطین و غزه را خوشحال کند.

  • منبع خبر : ایسنا