شاید آخرین لبخند سعید در پرسپولیس
شاید آخرین لبخند سعید در پرسپولیس
قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان خواهد رسید.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم پرسپولیس در حالی دیدار نیمه نهایی جام حذفی را برگزار خواهد کرد که شکست در این بازی، آخرین دیدار فصل سرخپوشان را رقم خواهد زد. اما به هر حال در این دیدار با بازی فینال، پرسپولیس تنها 180 دقیقه تا پایان فصل فاصله دارد و پس از آن پای به دوره حساس گمانه‌زنی نقل و انتقالاتی خواهد گذاشت.

سعید صادقی و میلاد سرلک دو بازیکن فیکس پرسپولیس، نفراتی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید. صادقی که این فصل در جمع قرمزها حضور داشت، 6 گل به ثمر رساند و به خصوص در 8 بازی امسال، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.

صادقی سه پاس گل نیز داده تا در مجموع روی 9 گل سرخپوشان اثر بگذارد و در اولین فصل بازی، قهرمانی را هم به دست آورد. نکته جالب اینکه در نقل و انتقالات تابستانی ابتدا صادقی عنوان کرد که قرارداد به مدت دو سال اعتبار دارد اما باشگاه پرسپولیس زمان قرارداد او را یک ساله عنوان کرد.

حالا باید دید آیا پرسپولیس موفق خواهد شد قرارداد او را تمدید کند یا خیر؟ البته باتوجه به شرایط مطلوب پرسپولیس، احتمالا صادقی و سایر بازیکنان تمایل به پوشیدن پیراهن این تیم در فصل آینده را خواهند داشت.