شایعه دومین شوک به بارسلونا تکذیب شد
شایعه دومین شوک به بارسلونا تکذیب شد
بر خلاف شایعات، سرخیو آگوئرو تصمیمی مبنی بر جدایی از بارسلونا نگرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش، هنوز 48 ساعت از انتشار اخبار جدایی قطعی لیونل مسی از بارسلونا نگذشته که شایعات تلخ دیگری در مورد احتمال تضعیف این تیم نیز منتشر شده است. دیشب برخی نشریات از عصبانیت سرخیو آگوئرو، مهاجم جدید و 34 ساله بارسلونا از جدایی لیونل مسی و تمایل او به فسخ سریع السیر قرارداد دادند، اما موندو دیپورتیو مدعی شد با اطرافان نزدیک این بازیکن تماس گرفته و چنین شایعه ای حداقل تا این مقطع از سوی آنها تایید نشده است.

در اوایل پنجره تابستانی بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد با بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی به توافق رسیده و سرخیو آگوئرو تا سال 2023 در نوکمپ بازی خواهد کرد. او دوست صمیمی لیونل مسی محسوب می شود و بسیاری معتقد بودند خوان لاپورتا برای راضی کردن مسی و فراهم شدن مقدمات تمدید قرارداد این بازیکن برای جذب سرخیو آگوئرو اقدام کرد، اما در نهایت قوانین لالیگا اجازه تمدید با کاپیتان بارسلونا را نداد.

دیشب عنوان شد سرخیو آگوئرو نیز تصمیم گرفته خیلی زود و بدون انجام حتی یک بازی در لباس بارسلونا این باشگاه را ترک کند و حتی شایعاتی مبنی بر تمایل او به رفتن به پاری سن ژرمن نیز منتشر شد. اما این ستاره آرژانتینی قصدی مبنی بر عملی کردن این تصمیم جنجالی نداشته و به قرارداد دو ساله خود با بلوگرانا متعهد خواهد ماند. قرار است سرخیو آگوئرو و ممفیسس دیپای جای خالی لیونل مسی در ترکیب بارسلونا را در فصل پیش رو پر کنند.

  • منبع خبر : ورزش سه