شبی که جنجالی شد
شبی که جنجالی شد
مهاجم هلندی و بلند قامت گل گهر در دیدار مقابل پرسپولیس با قدرت سرزنی بالایی که داشت جای خالی استنلی را در این تیم پر کرد.

به گزارش حاشیه ورزش  میشل ته ورده مهاجم هلندی و بلند قامت گل گهر در اولین حضور خود در لیگ برتر حضور تاثیرگذاری در این تیم داشت.

این مهاجم 191 سانتیمتری اسبق فاینورد در اولین حضور خود و اولین ضربه ای که به سمت دروازه پرسپولیس فرستاد در یک صحنه مشکوک توانست دروازه سرخ ها را باز کند که با تصمیم داور و واکنش سریعی که بیرانوند داشت این صحنه به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و گل اعلام نشد.

اما اگر حضور او در ادامه مسابقه را هم در نظر بگیریم او در چند صحنه مختلف موفق شد در بین مرتضی پورعلی گنجی و حسین کنعانی که از سرزن ترین مدافعان ایران هستند پرش های موفق و ضربات سر خوبی به سمت دروازه پرسپولیس بزند، او علاقه خاصی به زدن هد شیرجه ای دارد و در این بازی 2 اقدام برای زدن ضربه سر با شیرجه و انعطاف بدن داشت که یکی صحنه حاشیه ساز را رقم زد و دومی به کرنر تبدیل شد.

پیش از حضور این بازیکن، گل گهر از حضور کیروش استنلی در ترکیب خود بهره می برد و به نظر می رسد این بازیکن با قدرت سرزنی که دارد به یکی از بازیکنان مربی پسند فوتبال ایران تبدیل شود که تا مدتها اجازه خروج او از ایران را ندهند!

منبع :همشهری آنلا ین 

  • منبع خبر : همشهری آنلاین