شب سحرآمیزی بود
شب سحرآمیزی بود
هافبک انگلیسی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت که شب سحرآمیزی را تجربه می‌کند.

حاشیه ورزش:رئال مادرید در دیدار برگشت برابر منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد.

به نقل از “TNTSports”، جود بلینگام بعد از بازی گفت: اکنون احساس بسیار خوبی داریم چرا که ماموریت انجام شد. تلاش زیادی از خود نشان دادیم. بازی بسیار سختی بود. برابر منچسترسیتی این احساس به شما دست می‌دهد که چیزی را به دست آورده‌ای اما ناگهان آن را از تو می‌گیرند و به همین خاطر باید با نهایت تمرکز برابر این تیم بازی کرد. پیروزی در پایان بهترین پاداش برای ما بود.

این هافبک انگلیسی ادامه داد: لحظات باورنکردنی و سحرآمیزی را تجربه می‌کنیم. این پیروزی نتیجه تفکری است که داریم. جزئیات برنده این بازی را رقم زد و در نهایت این ما بودیم که به پیروزی رسیدیم. بازیکنان در ضربات پنالتی با نهایت تمرکز توپ را زدند. تنها یک پنالتی را از دست دادیم و لونین یک شب فوق العاده را رقم زد.

او در پایان گفت: آنچه رخ داد جادویی بود. برادرم برای نخستین بار در ورزشگاه عملکرد من را با پیراهن رئال مادرید مشاهده کرد. احساس افتخار می‌کنم و بسیار خوشحال هستم.

  • منبع خبر : ایسنا