شجاعت بنیادی‌فر در اعلام پنالتی به سود استقلال
شجاعت بنیادی‌فر در اعلام پنالتی به سود استقلال
مدافع تیم فوتبال استقلال می‌گوید داور با شجاعت به سود تیمش پنالتی اعلام کرد و سایر داوران نیز باید این کار را انجام دهند.

به گزارش حاشیه ورزش ، روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در یک بازی جنجالی در میان خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به هواداران تبریک می‌گویم و به بازیکنان خدا قوت می گویم که هر چه داشتند، گذاشتند و توانستیم برنده شویم.

وی ادامه داد: داور با شجاعت پنالتی گرفت و اگر همه داوران این‌گونه باشند که پنالتی‌های الکی نگیرند و آن خطایی که اتفاق افتاده را بگیرند، داوری ایران مشکلی نخواهد داشت. من صحنه را ندیدم چون آن لحظه خودم روی زمین بودم اما وقتی در رختکن صحنه را دیدم، کاملا از پشت رضا میرزایی را زدند و پنالتی درست بود. ما اگر قبل از این که گل بخوریم، موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کردیم شرایط به این شکل سخت نمی‌شد اما خدا را شکر که پیروز شدیم و ۳ امتیاز را کسب کردیم.

چشمی اضافه کرد: فقط یک مورد را می‌خواستم بگویم که از آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) عذرخواهی می‌کنم اما اگر قرار است صحنه داوری را نشان دهید، همه صحنه‌های یک بازی را به تصویر بکشید. در برنامه ایشان، کارشناسان معتقد بودند برخورد صورت گرفته اما قایدی شبیه‌سازی کرده است. پس یعنی اگر داور این برخورد را پنالتی می‌گرفت، همه کارشناسان می گفتند پنالتی درست بوده است! هیچ مدافعی از قصد روی مهاجم خطای عمدی نمی‌کند و کار مهاجم این است که از فضایی که به او داده می‌شود استفاده کند. وقتی مدافع با خطا این فضا را از مهاجم می گیرد، پنالتی است و قایدی هم همین کار را کرد و با فضایی که مدافع حریف به او داد، توانست از او خطا بگیرد اما متاسفانه آقای عرب براقی آن صحنه را ندید و کارشناسان هم نظر درستی ندادند.