شخصیت قهرمانی نداشتن آرسنال ادعای واهی است
شخصیت قهرمانی نداشتن آرسنال ادعای واهی است
آرون رمزدیل می‌گوید متهم کردن بازیکنان آرسنال به نداشتن شخصیت قهرمانی و کم آوردن زیر فشار انتهای فصل ادعایی نادرست است.

به گزارش حاشیه ورزش

آرون رمزدیل، دروازه‌بان انگلیسی آرسنال، که دیروز قرارداد خود با این تیم را 3 سال دیگر تمدید کرده با شنیدن برخی ادعاها درباره علت پا پس کشیدن توپچی‌ها از کورس قهرمانی لیگ برتر در اواخر فصل عصبانی شده و ادعاها را «مزخرف و سطح پایین» توصیف کرد.

آرسنال در اوایل ماه آوریل با اختلاف هشت امتیاز نسبت به منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر بود اما حالا با چهار امتیاز کمتر از تیم پپ گواردیولا در رتبه دوم جدول قرار دارد. توپچی‌ها از 7 بازی اخیرشان تنها 2 پیروزی به دست آورده‌اند و به نظر می‌آید در دو بازی باقی‌مانده قادر به جبران اختلاف‌شان با سیتی نباشه و قهرمانی را به این تیم واگذار کنند.

آرون رمزدیل که در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف شرکت کرده بود در مواجهه به این ادعا که بازیکنان آرسنال در هفته‌های آخر کم آورده و پا پس کشیدند پاسخی تند داد و این ادعاها را سطح پایین دانست.

دروازه‌بان انگلیسی آرسنال گفت:” اینکه می‌گویند ما شخصیت قهرمانی نداشتیم و کم آوردیم به نظرم حرف خیلی سطحی‌ای است. این را کسانی می‌گویند که به خودشان زحمت نمی‌دهند بیشتر تحقیق کنند و ببینند ما در این فصل چه دستاوردی داشتیم. بعضی هم وقتی این را می‌گویند یادشان می‌رود که در سالهای گذشته شاهد بودیم برخی تیمها درست مثل ما در هفته‌های آخر قهرمانی را به خاطر چند امتیاز از دست دادند. بله، ما ناراحت هستیم ولی در عین حال به خودمان به شدت افتخار می‌کنیم”.