شرایط سخت فوتبال هفت نفره در جام جهانی اسپانیا با تغییر قوانین
شرایط سخت فوتبال هفت نفره در جام جهانی اسپانیا با تغییر قوانین
مربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با اشاره به تغییر قوانین نحوه اجرای کلاس‌بندی فوتبال هفت نفره از سوی فدراسیون جهانی گفت: تغییر قوانین کلاس‌بندی فوتبال هفت نفره، کار را برای مسابقات جام جهانی اسپانیا سخت خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، امین اله‌مانی اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی فوتبال هفت نفره اسپانیا ۸ مرحله اردو پیش بینی شده که تاکنون ۲ مرحله اردو برگزار شده و ۶ مرحله دیگر تا پایان سال برای آماده سازی تیم پیش‌بینی شده تا عقب ماندگی چند سال دوری از مسابقات را جبران کنیم.

او با اشاره به تغییر قوانین نحوه اجرای کلاس‌بندی فوتبال هفت نفره برای شرکت در رویدادهای بین‌المللی، افزود: تغییر قوانین در نحوه اجرای کلاس بندی فوتبال هفت نفره کار را برای شرکت در مسابقات جام جهانی اسپانیا سخت‌تر خواهد کرد و ما باید تلاش کنیم تا قبل از شرکت در این مسابقات بازیکنان را از نظر فنی با تغییرات جدید قوانین کلاس‌بندی تطابق دهیم تا مشکلی برای حضور در جام جهانی اسپانیا نداشته باشند.

مربی تیم ملی فوتبال هفت نفره اضافه کرد: با توجه به این که بازیکنان از نظر بدنی با افت زیادی مواجه هستند، برای جبران این عقب ماندگی سعی داریم اردوها را از بهمن‌ماه به صورت فشرده برگزار کنیم تا از نظر بدنی و فنی بازیکنان را برای جام جهانی اسپانیا آماده کنیم.

وی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: چند سالی است که با اعزام نشدن فوتبالیست‌های هفت نفره به تورنمنت‌های برون مرزی، مسابقات قهرمانی کشور نیز برگزار نشده است، امسال سعی داریم در صورت امکان مسابقات قهرمانی کشور را در بوشهر برگزار کنیم تا بهترین نفرات را عازم جام جهانی اسپانیا کنیم.

اله‌مانی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امید به کسب سکو در اسپانیا دارید؟ اظهار کرد: این تیم ۳ دوره عنوان نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد، هدف گذاری ما نیز کسب سکو در جام جهانی اسپانیا است، هر چند در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا به جایگاه بهتر از پنجمی دست پیدا نکرد، اما این بار عزم خود را جزم کرده‌ایم که دوباره روی سکو قرار بگیریم.