شرایط ورزشگاه المپیک کیش
شرایط ورزشگاه المپیک کیش
رییس هیأت فوتبال کیش از آمادگی مجموعه ورزشی این جزیره برای میزبانی از دیدارهای تیم استقلال خبر داد

به گزارش حاشیه ورزش محمود پازوکی، در خصوص احتمال میزبانی تیم فوتبال استقلال تهران از حریفان خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه المپیک کیش اظهار داشت: با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی که شرایط میزبانی استقلال و پرسپولیس را تحت الشعاع قرار داده است، جلسه‌ای بین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل استقلال برگزار شد تا شرایط این ورزشگاه مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: به دنبال برگزاری این نشست قرار است سه شنبه شب مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در جزیره کیش وضعیت این ورزشگاه را بررسی کند. همچنین دستیاران جواد نکونام نیز روز چهارشنبه به کیش خواهند آمد تا از امکانات این ورزشگاه بازدید کنند.

پازوکی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر آیا ورزشگاه کیش استانداردهای لازم برای میزبانی از یک دیدار لیگ برتر را دارد گفت: این ورزشگاه دارای ۵ زمین است که شرایط خوبی برای تیم‌های فوتبال فراهم می‌کند. کمپ المپیک کیش هم شرایط ویژه‌ای دارد و ما به فدراسیون فوتبال و به همه باشگاه‌های لیگ برتری و دسته یک هم اعلام کردیم به جای رفتن به اردوی خارج از کشور به کیش بیایند و از امکانات این جزیره استفاده کنند.

رییس هیأت فوتبال کیش در خصوص شرایط حضور تماشاگران و پخش زنده تلویزیونی گفت: ما همه شرایط در خصوص حضور تماشاگران و پخش زنده در این ورزشگاه را داریم. رختکن‌های بسیار خوبی هم برای تیم‌ها ساخته‌ایم که می‌توانند از آن استفاده کنند. ما این ورزشگاه را برای میزبانی از مسابقات آسیایی ساخته‌ایم و استانداردهای لازم را در نظر گرفته ایم.

محمود پازوکی در پایان گفت: ظرفیت ورزشگاه ۷۱۰۰ نفر است که در تلاش هستیم در آینده ظرفیت آن را تا ۱۵ هزار نفر افزایش دهیم. بلیط فروشی چه به صورت حضوری و اینترنتی هم امکان پذیر است.

منبع :مهرنیوز 

  • منبع خبر : مهرنیوز