شرمینه چهل‌امیرانی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
شرمینه چهل‌امیرانی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
شرمینه چهل‌امیرانی، ستاره این روزها قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان، سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری حاشیه ورزش  برای سهمیه دیگری برای ورزش زنان در المپیک پاریس، منتظر هر نامی بودیم جز او. شرمینه چهل امیرانی. یک تیرانداز ناشناس.

در شرایطی که تیراندازی در المپیک های اخیر دختران ایرانی زیادی به خود دیده، اما این خبر که یک تیرانداز تفنگ به نام شرمینه چهل امیرانی این سهمیه را کسب کرد، شگفت آور بود.

مسابقات تیراندازی قهرمانی و توزیع سهمیه المپیک از ۲۶ مرداد ماه تا ۳ شهریور ماه با حضور ۱۰۱ کشور و بیش از ۱۲۰۰ تیرانداز در باکوی آذربایجان برگزار می‌شود‌.

شرمینه در مسابقات قهرمانی جهان در در رشته تفنگ ۱۰ متر به رقابت با ۱۴۰ ورزشکار پرداخت و در این مرحله ۶۳۲.۵ امتیاز و رتبه دوم را کسب کرد تا با اقتدار پشت خط آتش در فینال بایستد.

سری شلیک‌های موفق این ستاره ۲۴ ساله تیراندازی ایران، در فینال نیز ادامه داشت و در نهایت او علاوه بر کسب عنوان پنجم این مسابقات، توانست سهمیه المپیک را نیز به دست بیاورد.

اگر نگاهی به عملکرد شرمینه چهل‌امیرانی ستاره این روزهای تیراندازی ایران داشته باشیم، متوجه می‌شویم او که در لیگ دسته یک برای تیم موجان تیر می‌زد، پس از حضور در تیم ملی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

منبع :افراورزش 

  • منبع خبر : ایسنا