شروع تمرین با سانتاکلارا به امید یک ترانسفر بزرگ
شروع تمرین با سانتاکلارا به امید یک ترانسفر بزرگ
باشگاه سانتاکلارا به طور رسمی از وینگر راست تیم سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران رونمایی کرد. محمد محبی دومین بازیکن بوشهری بعد از مهدی طارمی است که تجربه بازی در لیگ برتر پرتغال را به دست می آورد. 

به گزارش “حاشیه ورزش “، صفحه باشگاه سانتاکلارا از شروع تمرینات محمد محبی با این تیم خبر داده است. او ماموریت دارد هر چه سریعتر به ترکیب تیم اضافه شود تا در فاز تهاجمی به تیمش کمک کند. سانتاکلارا در سه هفته سپری شده در لیگ برتر پرتغال خوب نتیجه نگرفته است و تیم شانزدهم جدول به حساب می آید و تنها یک امتیاز کسب کرده است. البته محمد محبی باید تست پزشکی را پشت سر بگذارد و نامش برای حضور در لیست باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال تایید شود و این منوط به رسیدن رضایتنامه از سوی فدراسیون فوتبال ایران است.

 

محمد محبی در کنار رییس باشگاه سانتاکلارا در شهر پورتو بازی بوآویشتا در برابر سانتاکلارا را از نزدیک تماشا کردند. محمد محبی در شهر پورتو به سرمربی تیم و هم چنین همبازیانش معرفی شد. رییس باشگاه سانتاکلارا در مورد محمد محبی به رسانه های پرتغال گرفته است هدف اول ما استفاده از محمد محبی به عنوان یک بازیکن موثر است و در گام دوم می خواهیم او را به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ باشگاه به یک از تیم های مطرح انتقال دهیم . به واقع محمد محبی می تواند یکی از ترانسفرهای بزرگ باشگاه در آینده باشد.

 

به زودی است که محمد محبی وارد لیست باشگاه سانتاکلارا شود. جالب است او بعد از صعود به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر در همان فصل اول حضور در تیم سپاهان هم در لیگ برتر بازی کرد و هم در لیگ قهرمانان آسیا و از همه مهمتر که هم به تیم ملی امید دعوت شد و هم تیم ملی ایران. شاید این اتفاق در سانتاکلارا هم برای او رخ دهد. تیم در روزهای آینده دو بازی با یکی از تیم های صربستان برگزار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مرحله گروهی یورو لیگ صعود می کند. این افتخار بزرگی برای محمد محبی در شروع فوتبالش در لیگ برتر پرتغال خواهد بود.

محمد محبی که در ازای حضور قطعی شهریار مغانلو در تیم سپاهان به تیم سانتاکلارا ترانسفر شد در فصل اول حضور در تیم سانتاکلارا دستمزد چشمگیری دریافت نخواهد کرد اما میل به بازی در لیگ برتر پرتغال و به امید حضور در یک تیم بزرگ راضی به حضور در تیم سانتاکلارا شد. و این اتفاق یک بار در شاهین برای او رخ داد. در روزهای حضور در این تیم دستمزدش اندک و شاید به 100 میلیون تومان هم در آن موقع نمی رسید اما در سپاهان شرایط برای او تغییر کرد.