شروع رویایی پس از باخت به پرسپولیس؛
شروع رویایی پس از باخت به پرسپولیس؛
تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد با درخشش مهدی لیموچی و نتیجه ۲ بر صفر شمس‌آذر قزوین را مغلوب کند.

به گزارش حاشیه ورزش  دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و شمس‌آذر قزوین از هفته چهارم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام خمینی با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که ناظر ای.اف.سی در ورزشگاه حضور داشت و عملکرد مرتضی منصوریان را برای اضافه کردن به لیست «الیت» ایران زیر نظر داشت.

شاگردان مجتبی حسینی بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول، موفق شدند ۲ برتری متوالی مقابل استقلال خوزستان و هوادار به دست بیاورند و با این برتری سومین پیروری متوالی خود را کسب کنند.

شاگردان دقیقی نیز به ادامه روند سینوسی خود ادامه دادند و بعد از برتری درخشان مقابل مس رفسنجان در هفته گذشته، در این دیدار علی‌رغم ارائه یک بازی جذاب و دیدنی نتیجه را به آلومینیوم واگذار کردند.

گل‌های آلومینیوم را در این دیدار مهدی لیموچی در دقایق ۵۴ و ۶۸ با ضربات دیدنی به ثمر رساند. لیموچی اولین مهاجم آلومینیوم بود که پایش به گلزنی باز شد. در سه هفته اخیر مهاجمان ایرالکو موفق به گلزنی نشده بودند.

با این نتیجه آلومینیوم با ۹ امتیاز تا رتبه سوم صعود کرد و شمس‌آذر با توجه به کسر ۳ امتیاز و با یک امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا