شروع شاگردان رحمتی برای ۴ بازی آخر
شروع شاگردان رحمتی برای ۴ بازی آخر
سرمربی آلومینیوم امیدوار است تیمش در چهار مسابقه پایانی لیگ برتر نتیجه بگیرد.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در ۱۲ مسابقه گذشته‌اش در لیگ برتر فقط یک شکست مقابل استقلال داشته و توانسته روند خوبی برای تثبیت جایگاهش در رده هشتم جدول لیگ برتر طی کند، پس از تساوی خارج از خانه برابر نساجی مازندران حالا خود را آماده جدال با ذوب‌آهن می‌کند.

سید مهدی رحمتی که پس از دیدار مقابله نساجی مازندران و به دلیل فاصله زیاد تا مسابقه با ذوب‌آهن تصمیم به استراحت سه روزه به شاگردان خود برای ریکاوری مناسب گرفت، از عصر دیروز سه‌شنبه مجددا تمرینات آلومینیوم را زیر نظر گرفت و آمادگی بدنی بازیکنان خود را مورد ارزیابی قرار داد.

شاگردان رحمتی با انجام تمرین در زمین چمن برق‌باختر اراک که یک هفته قبل از دیدار برابر ذوب‌آهن انجام شد، خود را آماده مسابقه آینده می‌کنند و انگیزه زیادی دارند تا سومین پیروزی خانگی نیم‌فصل دوم در یک مسابقه خانگی را جشن بگیرند و شانس صعود به رده هفتم جدول را به دست بیاورند.

آلومینیوم اراک که در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز کمتر نسبت به فولاد خوزستان در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد، سعی می‌کند با حضور در نیمه بالای جدول، فصل را به پایان برساند که پیروزی در دیدار پیش رو مقابل ذوب‌آهن کمک زیادی به آنها برای رسیدن به برنامه مدنظرشان خواهد کرد.