شروع طوفانی النصر در فصل جدید عربستان
شروع طوفانی النصر در فصل جدید عربستان
تیم فوتبال النصر در نخستین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، با نتیجه 4 بر یک از سد ضمک گذشت.

به گزارش “حاشیه ورزش“، فصل جدید از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، از روز گذشته آغاز شد و امشب در یکی از دیدارهای هفته نخست، النصر در استادیوم خانگی خود مرسول پارک و در میان حضور هواداران خود که اجازه پر کردن 60 درصد از ظرفیت استادیوم را داشتند، از سد ضمک گذشت.در این دیدار، خریدهای جدید النصر طوفان به پا کردند و روی گل های این تیم تأثیر مستقیم داشتند. زرد پوشان شهر ریاض در این بازی خیلی زود به گل رسیدند. در دقیقه سوم مسابقه و روی همکاری تیمی فوق العاده ماشاریپوف، حمدالله و تالیسکا، ضربه بازیکن برزیلی النصر به دست مدافع ضمک برخورد کرد و داور یک خطای پنالتی به سود این تیم اعلام کرد.

عبدالرزاق حمدالله مهاجم کهنه کار و مراکشی النصر پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دروازه بان وارد دروازه کرد. در دقیقه 40، گل دوم میزبان روی همکاری خریدهای جدید این تیم به دست آمد. ارسال زیبای جلال الدین ماشاریپوف از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر اندرسون تالیسکا همراه شد و این بازیکن موفق شد دروازه ضمک را باز کند.

دو دقیقه بعد نیز محمد ناجی مدافع ضمک به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه نخست با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم امیلیو زلایا مهاجم ضمک یکی از گل های حریف را از روی نقطه پنالتی جبران کرد. اما این پایان کار نبود چرا که اندرسون تالیسکا در میانه میدان پس از عبور از میان دو بازیکن ضمک، با یک پاس عمقی زیبا، وینسنت ابوبکر مهاجم تیم ملی کامرون و دیگر خرید جدید النصر را که از دقیقه 70 به جای حمدلله به بازی آمده بود، با گلر ضمک در موقعیتی تک به تک قرار داد و او نیز قدر این فرصت را دانست و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

این بازی در پایان با حساب 4 بر یک به سود زردپوشان شهر ریاض به پایان رسید. اندرسون تالیسکا خرید جدید النصر در این بازی فوق العاده کار کرد. او در اولین دیدار رسمی خود با پیراهن این تیم، یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل نیز داد. جلال الدین ماشاریپوف نیز یک پاس گل داد و وینسنت ابوبکر هم یک گل زد تا خرید های جدید النصر فصل را طوفانی آغاز کرده بودند.

النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور و در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شود.