شریفات: استقلال لیگ را ببرد، ما جام حذفی را میبریم
شریفات: استقلال لیگ را ببرد، ما جام حذفی را میبریم
هافبک آلومینیوم اراک می‌گوید حق تیمش قهرمانی در جام حذفی است.

به گزارش حاشیه ورزش ،‌ اسماعیل شریفات بعد از پیروزی ۳ بر ۲ آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی سخت بود. از همان اول برای جام حذفی برنامه ریزی کرده بودیم. به نظرم سخت‌ترین قرعه‌ها به نام خورد و تا به حال فجرسپاسی، سپاهان و پرسپولیس را شکست دادیم. فکر می‌کنم بردن پرسپولیس در آزادی کار سختی بود. بازیکنان ما نشان دادند شخصتی بزرگی دارند و فکر می‌کنم حقمان قهرمانی در جام حذفی است.

او درباره اینکه اصرار داشت ضربه پنالتی تیمش را خودش بزند اما آزادی پشت ضربه رفت و توپ را هم خراب کرد گفت: دوست داشتم خودم به پرسپولیس گل بزنم. در نیمه اول از بازی خودم راضی نبودم. در نیمه دوم از فوتبال خودم لذت بردم. دوست داشتنم گل بزنم که سید (مهدی رحمتی) گفت به دلایلی محمد آزادی پنالتی را بزند. البته قسمت نبود.

هافبک آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه چون راضی به زدن پنالتی توسط آزادی نبود، توپ هم گل نشد، گفت: نه دوست داشتم او هت‌تریک کند. هر کسی که به پرسپولیس گل بزند و هت‌تریک کند را دوست دارم.

شریفات در پاسخ به این سوال که عملکردش در جام حذفی مقابل پرسپولیس خیلی خوب بوده اظهار کرد: این دومین باری است که پرسپولیس را با سه گل حذف می‌کنیم.

وی درباره پشت سر گذاشتن دوران افت آلومینیوم اراک گفت: ما در یک مقطعی از فصل دچار یک سری نوسانات در فوتبال شدیم. به نظرم طبیعی بود. در آن شرایط یک مقدار کم آوردیم. باید دلیل را هم پیدا کنیم. خیلی خوب خودمان را جمع کردیم. سید هم اضافه شد و به هر حال الان با ماهشهر بازی داریم و بازی خیلی سختی است. تیم خیلی خوب است و همه لیگ برتری‌ها را حذف کرده است. اگر آن تیم را ببریم، در فینال راحت‌تر هستیم.

هافبک آلومینیوم در پاسخ به این سوال که ممکن است استقلال به فینال برسد و در این صورت کار سختی دارند، گفت: احتمالش هست. بازی رفت هم مقابل استقلال خوب بازی کردیم. با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم، فکر می‌کنم حقمان قهرمانی در جام حذفی است. آن‌ها لیگ برتر را ببرند و جام حذفی را به ما بدهند.