شماره هشتی که خودش یک تیم بود
شماره هشتی که خودش یک تیم بود
شاید نبودن یکی مثل او حسرت همیشگی آبی‌ها باشد، کسی که به نظر نمونه‌اش با پیراهن آبی دو ستاره‌ها به این زودی‌ها در مستطیل سبز متولد نخواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش

اینکه بهترین هافبک سه دهه اخیر استقلال بود بر هیچکس پوشیده نیست، شماره هشتی که در زمین فوتبال مثل کامپیوتر فکر می‌کرد و توپ را به جایی که فکرش را هم نمی‌کردید م‌رساند. صحبت از مجتبی جباری است، بازی‌ساز کم نظیر استقلال که امروز 40ساله شد و هر فصل و در هر بازی استقلال جای خالی او به شدت حس می‌شود.
سه بار عمل رباط صلیبی، دو مینیسک پاره هم از کیفیت او کم نکرد تا کاپیتان استقلال در این تیم و ذهن هواداران استقلال ماندگار شود.

او با تمام اختلافات ذهنی‌اش در زمان بازی با امیر قلعه نویی، گزینه اول او برای تمدید بود. کسی که چهار گل در دربی‌ها زد، چهار پاس گل هم داد و رنگ شکست را در زمانی که بازی کرد ندید.و از همه مهم‌تر هر وقت استقلال فصل را با او شروع کرد قهرمان شد.
کافی بود برای کیفیت بازی او به طبقه دوم ورزشگاه می‌رفتید و در نمای باز ذهن خلاق این بازیکن را آنالیز می‌کردید، بهترین انتخاب در بهترین زمان کار تکراری مردی بود که خاص بودن در زمین مسابقه، مصاحبه‌ها و بیرون زمین از او شماره هشت ماندگار آبی‌ها را ساخت.