شهاب ایرانی در یک قدمی سهمیه اروپایی
شهاب ایرانی در یک قدمی سهمیه اروپایی
مهاجم ایرانی پوشکاش احتمالا فصل آینده دوباره تجربه بازی در یک رقابت اروپایی را به دست بیاورد.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم فوتبال پوشکاش مجارستان که شهاب زاهدی در آن عضویت دارد، در دیدار ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل پاکش شد تا جای این تیم را در رتبه سوم جدول لیگ برتر این کشور بگیرد و در آستانه رسیدن به یک افتخار مهم برای فصل آینده باشد.

پوشکاش در حالی که شهاب زاهدی را بخاطر محرومیت در فهرست نفرات خود نداشت، جمعه شب در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر مجارستان مقابل تیم رده سومی پاکش قرار گرفت که در نهایت توانست به برتری دو بر صفر در این جدال حساس خارج از خانه دست پیدا کند و صعود یک پله‌ای داشته باشد.

یاران زاهدی که پیش از این در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر مجارستان قرار داشتند، با برتری مقابل پاکش ۵۰ امتیازی شدند و به رتبه سوم صعود کردند و در صورتی که بازی آینده خود در هفته پایانی را با برتری پشت سر بگذارند، به طور قطعی سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا را به دست می‌آورند.

مهاجم ایرانی پوشکاش که هفته گذشته در حضور تعویضی مقابل مول فهرور دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین اخراج شد، در این فصل ۲۸ بار در لیگ برتر مجارستان به میدان رفته و توانسته هشت گل به ثمر رساند و حالا امیدوار به کسب سهمیه اروپایی و حضور در فصل آینده لیگ کنفرانس است.

شهاب زاهدی پیش از این همراه با وستمانایا ایسلند و زوریا لوهانسک اوکراین تجربه بازی در لیگ اروپا را به دست آورده و در زوریا لوهانسک و پوشکاش مجارستان نیز در لیگ کنفرانس به میدان رفته بود.