شهروز والیبال خراسان به دنبال قهرمانی کشور
شهروز والیبال خراسان به دنبال قهرمانی کشور
مرحله نهایی مسابقات والیبال ليگ برتر باشگاه‌های کشوردرحالی با صعود دوتیم لبنیات هراز آمل و شهداب یزد به پایان رسید که درخشش بازیکنان مشهدی دورازخانه تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

 

به گزارش حاشیه ورزش

شهروز همایون فرمنش بازیکن قدرتی و مشهدی تیم شهداب یزد دردوبازی مرحله نهایی که درسالن ۱۲هزارنفری ورزشگاه آزادی مقابل پاس گرگان  برگزار کرد مهره تاثیرگذاری برای شهداب یزد بود و با بازی حرفه‌ای وفنی خودکاری کارستان را به نمایش گذاشت ودرپیروزی وراهیابی شهداب یزد به فینال مسابقات نقش بسزایی ازخودنشان داد.

شهروزوالیبال خراسان که سابقه پوشیدن تیم ملی وبازوبندکاپیتانی تیم ملی را دراندوخته دارد درجدال حساس با تیم پاس گرگان درمرحله نهایی پابه‌پای امیرغفوربرترین بازیکن ليگ برترشهداب یزدخوش درخشیدونمره قبولی گرفت و به یک‌قدمی قهرمانی لیگ برترکشوررسید.

تندروان سرمربی شهداب دردوبازی مرحله نهایی وقتی شهروزهمایون فرمنش را عنوان بازیکن اصلی به مصاف پاس گرگان فرستاد می‌دانست که این بازیکن مشهدی می‌تواند شهداب را برای رسیدن به فینال به‌خوبی یاری کند و این مربی جوان مزد اعتماد خود به شهروز را گرفت وفینالیست شد.

همایون فرمنش در حالی با شهداب یزد به فینال رسید که سال‌هاست شهرودیارخودرا ترک کرد تا بتواند درکشور دیده شود.

اوکه روزگاری درمشهد ازمهره های کلیدی والیبال خراسان در لیگ برتر بود و تیم های بزرگ را در مشهد با شکست بدرقه کرده بود در حالی دورازخانه به دنبال قهرمانی است تا ثابت کند که استحقاق این مقام رادارد و با شهداب یزد قصد دارد بر افتخارات ورزشی خود بیفزاید.

شهروز والیبال خراسان را نمی‌توان به این زودی‌ها فراموش کرد و تازمانی که دورازخانه بازی کندمی تواند برای والیبال خراسان افتخار کسب کندو نماینده شایسته‌ای باشد  .

همایون فرمتش برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر فقط یک‌قدم تا قهرمانی فاصله دارد و برای کسب قهرمانی لیگ برتر لحظه‌شماری می‌کند.

برای این بازیکن مشهدی آرزوی موفقیت داریم.