شهریار_سپاهان؛فرصت تا 31 آگوست
شهریار_سپاهان؛فرصت تا 31 آگوست
پنجره نقل و انتقالات پرتغال ٣١ آگوست (١٢ روز دیگر) بسته خواهد خواهد شد و باید دید تا این بازه بحث انتقال مهاجم ایرانی سانتاکلارا چه خواهد شد

به گزارش حاشیه ورزش سه باشگاه سانتاکلارا، پرسپولیس و سپاهان همچنان درگیر پرونده انتقال شهریار مغانلو هستند و این در حالیست که پنجره نقل و انتقالاتی پرتغال تا ٣١ آگوست باز خواهد بود و باید بحث این پرونده تا آن مقطع به سرانجام برسد.

باشگاه سپاهان در حال حاضر نزدیک‌ترین شرایط را به جذب شهریار مغانلو داراست و آنها به توافق مناسبی با باشگاه پرتغالی برای این انتقال دست یافته‌اند. باشگاه اصفهانی با اعلام اینکه محمد محبی یکی از ملی‌پوشان این باشگاه محسوب می‌شود (محبی در آخرین اردوی تیم ملی در مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی در منامه،جایی در لیست دراگان اسکوچیچ نداشت)، از این بازیکن به عنوان بخشی از مبلغ رضایت‌نامه شهریار مغانلو در بحث با سانتاکلارا سود می‌برند و به توافقات ابتدایی نیز دست یافته‌اند.

شهریار مغانلو نیم فصل لیگ بیستم به صورت قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس پیوست و طی مدت حضورش ۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رساند. عملکردی که مورد توجه باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای ادامه همکاری با این بازیکن قرار گرفت اما باشگاه سانتاکلارا پرتغال با قرار دادن بحث دریافت مبلغ ۵٠٠ و در ادامه ٧٠٠ هزار یورو برای انتقال قطعی شهریار مغانلو مانعی بزرگ برای آن شکل داد. در این میان پیشنهادات پرسپولیس برای قسطی کردن این مبلغ و حتی انتخاب بازیکنی برای معاوضه نیز بی‌نتیجه ماند تا سپاهان بیش از گذشته به این انتقال نزدیک شود.

باشگاه اصفهانی توانسته با اعلام معاوضه محمد محبی و پرداخت بخشی از مبلغ رضایت‌نامه نظر سانتاکلارا را جلب کند. اما اکنون مشکل دیگری نیز پیش پای این باشگاه اصفهانی قرار گرفته و آنها تنها کمتر از دو هفته فرصت دارند تا شرایط سفر محمد محبی هافبک بوشهری خود را به لیسبون فراهم سازند.

پنجره نقل و انتقالات پرتغال روز ٣١ آگوست بسته خواهد شد و محمد محبی هنوز موفق به دریافت روادید مربوط به حضور در پرتغال نشده است. فرصت ١٢ روزه در شرایطی پیش روی سپاهان و محمد محبی قرار دارد که باید مراحل تست پزشکی و … را هم دنبال کند و این فرصت آنها را برای نهایی کردن این انتقال کمتر خواهد کرد.

در صورتی که این معاوضه صورت نگیرد، بعد از این تاریخ باشگاه سپاهان در صورتی که خواهان این انتقال باشد باید مبلغ کامل رضایت‌نامه مدنظر سانتاکلارا پرتغال (٧٠٠هزار یورو) را پرداخت کند و مبلغ مدنظر برای توافق با شهریار مغانلو را نیز در نظر بگیرد.

از سوی دیگر پرسپولیس نیز امیدوار می‌شود با عملی نشدن این انتقال تا ٣١ آگوست و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرتغال، به توافق کمتر با این باشگاه دست یابد و مهاجم موفق خود را با مبلغی پایین‌تر بار دیگر از سانتاکلارا به خدمت بگیرد.

باید دید تا ١٢ روز آینده آیا باشگاه سپاهان موفق خواهد شد محبی را روانه پرتغال کند یا شرایط یکی از پر سر و صدا‌ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران به شکلی دیگر رقم خواهد خورد