شوت زنی کریم باقری به سبک دربی
شوت زنی کریم باقری به سبک دربی
کریم باقری مربی پرسپولیس روز گذشته با شوت‌هایی که در تمرین زد نشان داد آمادگی خود را حفظ کرده است.

به گزارش “حاشیه ورزش“، یکی از با ثبات ترین نفرات پرسپولیسی‌ها در حال حاضر روی نیمکت این تیم می‌نشیند. کریم باقری که از زمان برانکو مربی تیم محبوبش شده در موفقیت‌های شش سال اخیر پرسپولیس همراه با سه مربی مختلف کار کرده و تمدید قراردادش در این فصل نیز یکی از بهترین خبرها برای هواداران این تیم بود.

 

باقری که در دوران بازیگری شوت‌های معروفی داشت و با شگرد خاص خود ضربات محکمی را راهی دروازه حریفان می‌کرد، در دوران مربی‌گری هم ترک عادت نکرده و با کیفیت سابق تمرین شوت‌زنی می‌کند.

مربی پرسپولیسی‌ها در تمرین روز گذشته به سبک گلی که در دربی 68 به وحید طالب‌لو زد ژست شوت‌زنی گرفته بود. آن دربی یکی از خاطره انگیز‌ترین بازی‌های تاریخ دو تیم است که با موقعیت‌های فراوانی برای تیم‌ها همراه بود که با پاس عرضی حوار ملا محمد و شوت دیدنی و گل کریمی باقری در دقایق پایانی، دو بر یک به سود سرخ‌ها به پایان رسیده بود. فرهاد مجیدی برای استقلال و زنده یاد هادی نوروزی دیگر گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

 

نکته جالب این عکس نگاه‌های یحیی گل‌محمدی به شوت‌های آقا کریم است. ضرباتی که اکنون هم می‌توانند در تمرینات برای گلرهای پرسپولیس چالش برانگیز باشند