شوچنکو و یاران در مرحله یک چهارم نهایی یورو2020
شوچنکو و یاران در مرحله یک چهارم نهایی یورو2020

تیم ملی فوتبال اوکراین در دیداری مهیج دو بر یک سوئد را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۰ شد. به گزارش حاشیه ورزش، در جریان مرحله یک هشتم نهایی یورو۲۰۲۰، تیم ملی فوتبال سوئد از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف اوکراین رفت که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک […]

تیم ملی فوتبال اوکراین در دیداری مهیج دو بر یک سوئد را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۰ شد.

به گزارش حاشیه ورزش، در جریان مرحله یک هشتم نهایی یورو۲۰۲۰، تیم ملی فوتبال سوئد از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف اوکراین رفت که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای پیگیری شد در نهایت اوکراین دو بر یک برنده بازی بود و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۰ شد.

برای اوکراین در این دیدار الکساندر زینچنکو در دقیقه ۲۷ گلزنی کرد و ایمل فورسبرگ در دقیقه ۴۳ گل تساوی را برای سوئد به ثمر ساند و در نهایت دوبیک در دقیقه ۱۲۱ موفق شد گل برتری اوکراین را به ثمر برساند. به این ترتیب که در دقیقه ۲۷، الکساندر زینچنکو با ورود به محوطه جریمه سوئد و یک شوت پای چپ اوکراین را پیش انداخت اما در ادامه در دقیقه ۴۳ ایمل فورسبرگ گل تساوی را برای سوئد به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان وقت قانونی بازی باقی ماند تا بازی در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای پیگیری شود.

با آغاز ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، زرد پوشان سوئد تلاش زیادی انجام دادند تا با برتری برابر حریف، به گل برسد اما ناکام بودند. در دقیقه ۹۸، دانیلسون بازیکن تیم ملی فوتبال سوئد به دلیل خطای خشن روی بازیکن اوکراین، با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد تا سوئد ادامه کار را ۱۰ نفره دنبال کند. در ادامه در دقیقه ۱۲۱  دوبیک با یک ضربه سر دروازه سوئد را باز کرد و به این ترتیب اوکراین برنده این دیدار شد.