شوک سنگین به ستاره ایران
شوک سنگین به ستاره ایران
باشگاه والیبال کاتانیا به طور رسمی اعلام کرد که مصدومیت معنوی‌نژاد به گونه‌ای است که بازیکن ایرانی این تیم فصل را از دست داده است

حاشیه ورزش :در جریان هفته پنجم سوپر لیگ والیبال ایتالیا، کاتانیا و ورونا به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ ورونا همراه بود. محمدجواد معنوی‌نژاد بازیکن ایرانی که در لیگ ایتالیا توپ می‌زند در ست نخست این دیدار برای کاتانیا به میدان رفت. در ست نخست این بازی و در امتیاز ۳ بر ۲ به سود تیم والیبال کاتانیا، معنوی‌نژاد هنگام حمله مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. بدین ترتیب معنوی‌نژاد بقیه بازی را از روی نیمکت دنبال کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، تیم والیبال کاتانیا درباره مصدومیت بازیکن ایرانی این تیم نوشت: فصل برای معنوی‌نژاد در ایتالیا به پایان رسید. متاسفانه در معاینات انجام شده پارگی رباط صلیبی زانوی چپ دیده شده و مینیسک داخلی این بازیکن آسیب دیده است. بنابراین معنوی‌نژاد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این باشگاه ادامه داد: باتوجه به ورم پای این بازیکن بلافاصله پس از مصدومیت میزان آسیب مشخص نبود. بنابراین لازم بود که ورم پای این بازیکن بخوابد تا معاینات به طور گسترده‌ای انجام پذیرد.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شدت مصدومیت معنوی‌نژاد می‌توان گفت که این بازیکن ایرانی شاغل در ایتالیا علاوه بر اتمام کارش در لیگ این کشور، لیگ ملت‌های والیبال که پیش روی‌ تیم ملی والیبال ایران است را از دست خواهد داد.

  • منبع خبر : همشهری آنلاین