شکست در پنالتی بدترین احساس است
شکست در پنالتی بدترین احساس است

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس باوجود شکست در فینال یورو 2020 از عملکرد خود و هم تیمی هایش راضی است. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و نتوانست جام را بالای سر برد. هری کین بعد […]

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس باوجود شکست در فینال یورو 2020 از عملکرد خود و هم تیمی هایش راضی است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و نتوانست جام را بالای سر برد.

هری کین بعد از بازی گفت:نمی توانستیم بیشتر از این تلاش کنیم. شکست در ضربات پنالتی بدترین احساس دنیا است. شب ما نبود با این حال یک رقابت خوب را تجربه کردیم. باید احساس سربلندی و افتخار کنیم. برای مدتی این تلخی با ما خواهد بود اما در مسیر درستی قرار داریم و باید این راه را ادامه داد. امیدوارم که در آینده بهتر از این ظاهر شویم.

او ادامه داد: برابر تیم بسیار خوبی بازی کردیم. ما شروعی رویایی داشتیم و خیلی زود به گل رسیدیم اما کمی عقب نشستیم و این طبیعی بود. ما برای دقایقی بهتر بودیم و حریف هم برای دقایقی. ایتالیا فرصت های زیادی را خلق نکرد و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

هری کین درباره این سوال که به بازیکنانی که پنالتی از دست دادند چه گفت، اینگونه واکنش نشان داد: به آنها گفتم که سر خود را بالا گیرند. ما با هم به پیروزی می رسیم و با هم شکست می خوریم.از این شکست درس می گیریم و در آینده بهتر خواهیم شد. این بازیکنان جوانان قطعا در جام جهانی بهتر ظاهر خواهند شد و کمک زیادی به تیم خواهند کرد.