شکست رم 10 نفره: در انتظار جنجال مورینیو!
شکست رم 10 نفره: در انتظار جنجال مورینیو!
شاگردان ژوزه مورینیو امشب در هفته بیست و ششم سری آ در خانه خود مقابل ساسولو قرار گرفته و با نتیجه 4-3 شکست خوردند، در صورتی که در صورت پیروزی می‌توانستند به رتبه سوم سری آ صعود کنند.

 

به گزارش “حاشیه ورزش”، رم امشب در خانه‌اش استادیو المپیکو، میزبان ساسولو بود و شاگردان ژوزه مورینیو در یک بازی پرگل با نتیجه 4-3 مقابل حریف‌شان که در رتبه سیزدهم جدول سری آ قرار دارد، شکست خوردند تا هواداران جالوروسی را از این شکست خانگی خشمگین کنند. این شکست در حالی اتفاق افتاد که رم اخیرا سوسیداد را در لیگ اروپا 2-0 شکست داده و پیش از آن هم یوونتوس را با پیروزی 1-0 پشت سر گذاشته بود.

تنها 13 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت که ساسولو در استادیو المپیکو به گل رسید. آرماند لورینته وینگر فرانسوی ساسولو زننده این گل بود.پنج دقیقه بعد جالوروسی شوکه شد و شاگردان مورینیو در مقابل نگاه هواداران‌شان در کمتر از بیست دقیقه با اختلاف دو گل عقب افتادند. آرماند لورینته دومین گل امشب خود را با پاس دومنیکو براردی به ثمر رساند تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.در دقیقه 26 جالوروسی واکنش نشان داد و یکی از گل‌ها را پاسخ داد. لئوناردو اسپینازولا پاس خوبی برای نیکولا زالوسکی مهیا کرد تا این دفاع چپ لهستانی به گل برسد.در حالی که بازی در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول دنبال می‌شد بدترین ضربه در بدترین زمان ممکن به تیم مورینیو وارد شد و با اخراج ماراش کومبولا، دفاع وسط آلبانیایی جالوروسی، این تیم 10 نفره شد. او به دلیل رفتار خشن کارت قرمز مستقیم گرفت و از زمین بیرون رفت. دومنیکو براردی که امشب یک پاس گل هم داده بود پشت پنالتی به دست آمده برای تیمش ایستاد و دروازه رم را باز کرد تا نیمه اول با برتری 3-1 مهمان به پایان برسد.

 

رم در نیمه دوم برای جبران وارد زمین شد و در دقیقه 5۱ با گل پائولو دیبالا اختلاف را به یک گل رساند. در یک موقعیت ضربه آزاد دیبالا پاس الشعراوی را به گل دوم رم تبدیل کرد تا نتیجه 3-2 بشود.اسولو کم‌کم از زیر فشار تیم مورینیو بیرون آمد و توانست بار دیگر از امتیاز 10 نفره بودن حریف استفاده کند. در دقیقه 75 آرماند لورینته که در این بازی دو گله بود یک پاس گل به آندره‌آ پینامونتی داد تا چهارمین گل ساسولو به ثمر برسد.رم اما حاضر نبود به سادگی تسلیم شود. در حالی که 4 دقیقه از وقت‌های تلف شده انتهای مسابقه می‌گذشت کریس اسمالینگ انگلیسی پاسی برای جورجینیو واینالدوم فراهم کرد تا او سومین گل جالوروسی را به ثمر رسانده و شاگردان مورینیو را به بازگشت در آخرین ثانیه‌ها امیدوار کند. اما دیگر برای جبران زمانی باقی نمانده بود.رم در نهایت بازی را 4-3 واگذار کرد تا یک شکست خانگی تلخ در کارنامه مورینیو ثبت شود. رم در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست موقتا و تا پیش از بازی میلان از این تیم سبقت گرفته و حتی جلوتر از لاتزیو در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

 

  • نویسنده : سید بهنام حسینی زهرائی