شکست سایپا برابر پیکان با پنالتی جنجالی/ ماشین دقیقه 90 خاموش شد!
شکست سایپا برابر پیکان با پنالتی جنجالی/ ماشین دقیقه 90 خاموش شد!
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر تیم انتهای جدولی ماشین‌سازی به پیروزی رسید و پیکان جدال خودروسازان را به سود خود تمام کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، دو دیدار پایانی هفته بیست و سوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر امروز یکشنبه به طور همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم نفت مسجدسلیمان میزبان ماشین سازی بود و در دقیقه ۹۰ توانست گل برتری را وارد دروازه تیم تبریزی کند و سه امتیاز خانگی را بگیرد.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال سایپا به مصاف پیکان رفت که جدال دو تیم در پایان با برتری ۲ بر یک شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید تا فراز کمالوند هم نتواند نارنجی پوشان را از منطقه قرمز جدول خارج کند.

محمدامین درویشی در دقیقه ۵۶ برای تیم پیکان گل زد و ابوالفضل جلالی در دقیقه ۶۱ با ضربه ای زیبا گل تساوی سایپا را وارد دروازه شاگردان مهدی تارتار کرد اما تیم پیکان در دقیقه ۸۶ توسط آرمان قاسمی از روی نقطه پنالتی به گل دوم دست پیدا کرد.

گل دوم پیکان روی یک پنالتی جنجالی به دست آمد به این ترتیب که بعد از پرتاب اوت بلند بازیکن پیکان دو بازیکن درون محوطه جریمه با یکدیگر برخورد کردند که اشکان خورشیدی ابتدا اعلام کرنر کرد اما بعد از مشورت با داور چهارم به سود پیکان اعلام پنالتی کرد و همین ضربه باعث پیروزی شاگردان تارتار شد.