شکست گلساپوش در ضیافت پنالتی‌ها
شکست گلساپوش در ضیافت پنالتی‌ها
حاشیه ورزش/یزد تب داغ رقابت بین مدیان قهرمانی در پانزدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران از شامگاه روز گذشته از سر گرفته شد.

حاشیه ورزش/یزد تب داغ رقابت بین مدیان قهرمانی در پانزدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران از شامگاه روز گذشته از سر گرفته شد.

شامگاه روز گذشته سه‌شنبه ۲۸ شهریورماه در ورزشگاه گردشگری شهر بوشهر دو تیم پرافتخار فوتبال ساحلی ایران یعنی پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش یزد در نخستین بازی هفته پانزدهم لیگ به مصاف یک‌دیگر رفتند، رقابتی که در بین علاقه مندان به فوتبال ساحلی الکلاسیکو ساحلی ایران شناخته می‌شود، رقابتی حساس که میتوانست قهرمانی زود هنگام تیم مقاومت گلساپوش یزد را رقم زند.

هرچند که روی کاغذ آمار پنج بازی گذشته تیم های مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی حکایت از پیروزی یزدی ها را در این بازی داشت، اما برخلاف تصورات و پیش‌ بینی‌ها، گلساپوش یزد مقابل رقیب دیرینه خود تن به شکست داد تا پنجمین قهرمانی زود هنگام گلسایی‌ها به هفته های بعدی موکول شود.

شاگردان«مهدی میرشمی» که در بوشهر به دنبال یک‌سره کردن کار قهرمانی خود بودند، پس از تساوی سه بر سه در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو نتیجه را به بوشهری ها واگذار کردند.

«محمد علی نظرزاده» و «محمد مرادی» به تریتب هرکدام با دو و یک گل گلزنان گلسا در این دیدار سخت و نفسگیر بودند.

اما در ادامه این هفته لیگ و از ساعت ۱۹ امشب چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه، دو تیم صدرشیمی یزد و شاهین خزر رودسر در یک دیدار حساس در زمین ساحلی ورزشگاه سلمان محمودآباد شهر یزد به مصاف یک‌ دیگر می‌روند.

حساسیت این دیدار از این جهت بالا است که جوانان تیم صدری نشین با یک پیروزی شیرین مقابل رقیب شمالی‌شان، می‌توانند با شانس تفاضل گل جایگاه سومی را از پارس جنوبی بگیرند و اختلافشان را با چادرملو را به کمتر از ۴ امتیاز کاهش بدهند؛ و درآن سوی میدان نیز شاهین خزر با انگیزه رسیدن به رتبه چهارم جدول که با شکست دادن احتمالی صدرشیمی میسر شود، پا به این میدان می‌گذارد.

چادرملو اردکان دیگر نماینده استان نیز از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه غدیر شهر بندرعباس باید به مصاف چادرملویی ها برود؛ دیداری که که اگر چادرملو در وقت های قانونی موفق به شکست فولاد شود اختلاف امتیاز خود با گلساپوش صدر نشین را به شش امتیاز کاهش می‌دهد.

منبع : ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا