شیرر: هالند بهترین فرد برای شکستن رکوردم بود
شیرر: هالند بهترین فرد برای شکستن رکوردم بود
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش حاشیه ورزش

ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتی، در سی و یکمین بازی خود در لیگ برتر موفق به زدن سی و پنجمین گلش شده و با عبور از اندی کول و آلن شیرر به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر (طی یک فصل) تبدیل شد. او یکی از 3 گل آبی ها را مقابل وستهم به ثمر رساند تا در شب بازگشت تیمش به صدر جدول، صاحب رکوردی جدید شود.

این مهاجم جوان تابستان سال گذشته از دورتموند راهی سیتی شد و خیلی زود توانست با درخشش در انگلیس همه نگاه ها را به سمت خود خیره کند. ارلینگ هالند تا کنون در مجموع تمام بازی های این فصل موفق به زدن 51 گل شده است.

هالند امشب با گلزنی مقابل فولام تعداد گل های خود در این فصل لیگ برتر را به 35 رساند تا رکوردی را بشکند که سال ها در اختیار اسطورهای نیوکسل و یونایتد قرار داشت. آلن شیرر ساعتی بعد از این اتفاق به ستایش مهاجم 22 ساله سیتی پرداخت.

ملی پوش سابق فوتبال انگلیس با خوشحالی از شکسته شدن رکوردش به دست ارلینگ هالند نوشت:” نمی توانستم بازیکنی بهتر از هالند برای شکسته شدن این رکورد پیدا کنم؛ رکوردی که شکسته شدنش 28 سال زمان برد و کاری که هالند انجام داد واقعا بزرگ بود.

1870757
شیرر در فصل 95-1994 زمانی که برای بلکبرن بازی می کرد توانست 34 گل به ثمر رسانده و رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر را به نام خود ثبت کند. اندی کول، اسطوره یونایتد، هم یک سال بعد، این موفقیت را در نیوکسل تکرار کرد و فصل بعدتر از آن به جمع شیاطین سرخ پیوست.