صائبی: برای تکرار قهرمانی والیبال نشسته در جهان تلاش خواهیم کرد
صائبی: برای تکرار قهرمانی والیبال نشسته در جهان تلاش خواهیم کرد
سرمربی جدید تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که فرصت کمی تا مسابقات جهانی چین داریم، برای تکرار قهرمانی در این مسابقات تلاش خواهیم کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ،فرید صائبی درباره زمان شروع اردوی تیم ملی والیبال نشسته اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته را پیش رو داریم و اکثر بازیکنان تیم ملی در لیگ حضور دارند نگرانی برای دیر برگزار شدن اردوی تیم ملی نداریم. البته براساس برنامه ریزی صورت گرفته بعد از شروع لیگ، سعی داریم اواخر آبان اردوی تیم ملی را نیز برگزار کنیم تا بازیکنان با آمادگی خوبی در مسابقات والیبال نشسته جهانی چین که اواخر اسفند برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در ترکیب تیم ملی تغییراتی ایجاد خواهد شد یا خیر؟ گفت: هدف بر این است که در کنار بازیکنان باتجربه تیم، در جریان برگزاری لیگ اگر بازیکنان جوانی که در حد و اندازه تیم ملی باشند شناسایی کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شوند. به هر صورت هدف گذاری اصلی بازیهای پاراآسیایی چین است و تا آن زمان سعی خواهیم کرد بازیکنان جوانی را نیز به تیم ملی تزریق کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: پیش از این بوسنی یکی از حریفان اصلی ما در والیبال نشسته بود، اما در پارالمپیک توکیو روسیه با برتری برابر بوسنی نشان داد که به دنبال قهرمانی در والیبال نشسته است، بنابراین شرایط سختی را در جهانی چین خواهیم داشت و باید از عنوان قهرمانی خود به سختی دفاع کنیم.

صائبی در پایان با بیان این که هدف گذاری اصلی ما بازیهای پاراآسیایی چین است، گفت: مسابقات جهانی چین فرصت خوبی برای ارزیابی بازیکنان بعد از بازیهای پارالمپیک توکیو است، کسانی که بتوانند در این تورنمنت از هر نظر بهترین عملکرد را داشته باشند برای بازیهای پاراآسیایی چین انتخاب خواهند شد. بنابراین مسابقات جهانی چین ملاک اصلی برای انتخاب بازیکنان برای بازیهای پاراآسیایی است.