صادر نشدن ویزای آمریکا برای تنیس روی میز
صادر نشدن ویزای آمریکا برای تنیس روی میز
به دریافت ویزای آمریکا خوشبین نیستم و این اقدام می تواند کارشکنی باشد چون به موقع برای دریافت ویزا اقدام کردیم.

به گزارش حاشیه ورزش، مهرداد علی قارداشی در مورد صادر نشدن ویزای آمریکا برای حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان بیان کرد: ویزای من صادر نشده و با توجه به اینکه ما برای دریافت ویزا به موقع اقدام کردیم، این می‌تواند به نوعی کارشکنی باشد. در آخرین صحبتی که با رئیس کنفدراسیون آسیا داشتم ویزای او هم صادر نشده و حتی نفراتی از کشورهای عراق و لبنان هم هنوز موفق به دریافت ویزا نشده اند. به هر حال وقتی کشوری میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را بر عهده می‌گیرد، وظیفه دارد ویزای تمام کسانی را که به موقع برای دریافت آن اقدام کرده‌اند صادر کند.

او ادامه داد: خیلی به دریافت ویزا خوشبین نیستم و آخرین فرصتی که برای دریافت ویزا دارم تا روز دوشنبه است تا بتوانم به انتخابات فدراسیون جهانی برسم و همچنین بتوانم ایران کاپ که در بخش دوبل از سوی رئیس فدراسیون ایران اهدا می‌شود را اهدا کنم. در سال ۲۰۱۹ که قرار بود میزبان مسابقات قهرمانی جهان از بین سه کشور پرتغال، تونس و آمریکا انتخاب شود، ما به دلیل همین مشکلاتی که وجود داشت و منافع ایران به پرتغال رای دادیم اما در نهایت آمریکا میزبانی را به دست آورد.

قارداشی در مورد پیش بینی عملکرد خود از نمایندگان ایران در قهرمانی جهان بیان کرد: با توجه به شرایط جدید برگزاری مسابقات قهرمانی جهان که نفرات بر اساس رنکینگ جهانی انتخاب می شوند، توانستیم سه نماینده در بخش مردان داشته باشیم که نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی در جدول انفرادی و نوشاد و نیما عالمیان در جدول دو نفره به رقابت می پردازند. مسابقات از دوم آذر آغاز می شود و امیدوارم نمایندگان ایران موفق شوند و بتوانند با امتیاز هایی که به دست می آورند جایگاه خود را در رنکینگ جهانی ارتقا دهند.