صالحی امیری: مطمئنم قهرمانان ما در المپیک می‌درخشند
صالحی امیری: مطمئنم قهرمانان ما در المپیک می‌درخشند

رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه تیم ها برای حضور در المپیک توکیو آمادگی و انگیزه زیادی دارند. به گزارش حاشیه ورزش، رضا صالحی امیری در نشست خبری با رسانه ها در مورد برنامه های کاروان برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد: سازماندهی که برای المپیک انجام شد در  قالب ستاد عملیاتی، ستاد فرهنگی […]

رییس کمیته ملی المپیک گفت: همه تیم ها برای حضور در المپیک توکیو آمادگی و انگیزه زیادی دارند.

به گزارش حاشیه ورزش، رضا صالحی امیری در نشست خبری با رسانه ها در مورد برنامه های کاروان برای حضور در المپیک توکیو بیان کرد: سازماندهی که برای المپیک انجام شد در  قالب ستاد عملیاتی، ستاد فرهنگی و ستاد عالی بازی ها بود. همه فدراسیون هایی که در المپیک حضور دارند، در اردوی داخلی و خارجی هستند و آمادگی و انگیزه حداکثری  در تیم ها محسوس است.

*مطمئنم قهرمانان ما در المپیک می درخشند
صالحی امیری در مورد ارتباط با فدراسیون ها گفت: به صورت مستمر با فدراسیون ها در ارتباط هستیم تا مشکلات و چالش‌ها بر طرف شود. وظیفه حمایت را انجام می‌دهیم و هر چه برای حضور عزتمندانه لازم است، محقق می‌شود. هیچ محدودیتی برای حضور مقتدرانه کاروان وجود ندارد. علی رغم شرایط سخت اقتصادی وکرونا حمایت حداکثری دولت و نظام وجود دارد. تلاش داریم در کمیته و هیات اجرایی با حداکثر توان در سال جدید برای حضور در المپیک نمایشی را ارائه دهیم که کام ملت شاد شود. مطمئنم قهرمانان ما در المپیک می‌درخشند و کام ملت را شاد می‌کنند.