صالح: برگزاری بازی دوستانه با تیم امید به تیم ملی فوتسال کمک می‌کند
صالح: برگزاری بازی دوستانه با تیم امید به تیم ملی فوتسال کمک می‌کند
مربی و پیشکسوت فوتسال ایران گفت: در شرایطی که در آستانه جام جهانی بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال لغو شده است، تیم ملی می‌تواند با تیم امید بازی تدارکاتی برگزار کند.

ناصر صالح مربی و پیشکسوت فوتسال ایران، در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، در مورد لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: در شرایطی که اکثر بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال برای مسابقات جام جهانی لغو شده است کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی باید به دنبال راهکاری برای این قضیه باشند چرا که لطمه بزرگی به تیم ملی می‌زند. بدون شک همه مدیران و مربیان و بازیکنان پشتیبان تیم ملی هستند و آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارند که باید با کمک همه این مشکل را برطرف کرد.

وی افزود: کمیته فوتسال باید یک نشست با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال داشته باشد و او را مجاب کند تا شرایط تازه‌ای برای بازی تدارکاتی را بپذیرد. همانطور که ژاپن در گذشته و زمانی که کرونا بیشتر بود و هیچ کشوری با ژاپن بازی نمی‌کرد، با باشگاه‌های خود بازی تدارکاتی برگزار کرد. این اتفاق می‌تواند به نحوی دیگر در ایران هم رخ دهد.

صالح با بیان اینکه پیشنهادم این است که تیم امید به سرعت تشکیل شده و با تیم بزرگسالان بازی کند، اذعان کرد: سرمربی تیم امید آقای عمادی و من به عنوان یک فرد افتخاری می‌توانیم کاری کنیم برنامه‌های تاکتیکی که تیم ملی نیاز دارد، در یک بازی یا دو بازی با تیم امید به عنوان حریف تدارکاتی برطرف شود.

وی ادامه داد: همه تیم‌های لیگ برتر و حتی لیگ یک بازیکنان شایسته‌ای دارند که می‌توانند در تیم امید باشند. از هر تیم یک بازیکن برای یک اردوی دو روزه به تیم امید دعوت شوند و یک تعاملی با سرمربی تیم ملی باشد و نیازهای تاکتیکی تیم ملی را طراحی و تمرین کنیم تا مهارت‌های لازم در یک جو خوب و شرایط دوستانه تیم ملی تمرین شده و ناظم الشریعه نیز به نقاط ضعف تیم ملی پی ببرد تا در جام جهانی موفق باشیم.